Ga naar inhoud
  • 0

Welke autoradio???


Passat20V

Vraag

Hey alllemaal,

 

Ik ben sinds kort eigenaar van een Passat 3B uit 2000, en ben op zoek naar een autoradio. De auto heeft climate controle, dus alle verlichting binnen is blauw/rood.

Nu ben ik op zoek naar een autoradio met o.a. cd-speler, die het mooiste bij het dashboard past. Gewoon 1-din, ik wil niks aan het dashboard moeten verbouwen.

De kleuren moeten zoiezo overeenkomen, en de radio mag niet zo uit het dashboard puilen. Een zwart model met zo min mogelijk chroom/grijs vind ik dan het mooist :lol: . Welke radio past dan heel mooi in het dash van een Passat 3B? Bedankt weer :D !

 

Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hey,

 

Die VW radio (enkeldins) cd speler staat er 1 op ebay, maar die wordt veel te duur (staat nu op 254 euro dacht ik). Dus nu zoek ik een alternatief, dus niet-VW radio...Die pioneer heeft wel mooie verlichting, maar die vind ik inderdaad wel wat te oud. Iemand nog andere tips? Ik hoor het graag!

 

Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En wat denken jullie van deze:

 

http://www.navishop.nl/mdvd4660r-macrom ... -9865.html

 

Die heeft rode toetsverlichting...alleen ben ik niet bekend met het merk en of hij uitsteekt ja of nee. Kent iemand zo'n radio?

 

Oh ja: die rhapsody-radio op ebay heeft er geen inbouwframe bij zitten...dan ben ik benieuwd of die radio vasthaakt in bijv. een jvc frame.

 

Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

naar mijn mening weggegooid geld.

het scherm is te klein om echt TV of Films te kijken verder zit er geen GPS in

Zou dan de keuze maken voor een Sony of Pioneer oid. Deze zijn er ook met rode knoppen en blauwe letters.

Heb zelf nog een Sony liggen geschikt voor iPod (directe highspeed connectie) en leest ook MP3 cd's

Deze heb ik in mijn passat gehad. heeft een goed geluid en past bij het uiterlijk

koste in de winkel 2 jaar geleden € 150

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben altijd wel te spreken over pioneer radio's

Ik heb laatst ook zelf een nieuwe radio in gebouwd en wel de AVH-5200bt

de verlichting past ook prima in het interieur alleen steekt hij wel ietsje uit.

 

succes met je zoektocht............. :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden