Ga naar inhoud
  • 0

bobine's vervangen


passat 20v

Vraag

Ik moest vanmiddag even weg met de auto. Toen ik optrok bij een verkeerslicht, had ik plotseling een beroerd lopende auto. Gevoelsmatig en op het geluid afgaande, had ik het gevoel dat de auto maar op 3 cilinders liep. Ben meteen omgekeerd en naar de dealer gereden en na laten kijken. Volgens hun was er een probleem met een bobine en ze zijn er 4 nieuwe opgekomen. Nu zeiden ze daar dat er de afgelopen week een bericht van vw/pon was gekomen, dat er een teughaalactie is voor de passat ivm de bobines. Ze gaan nu kijken of mijn auto bij de serie hoort die teruggehaald had moeten worden, of dat het eigen rekening wordt. Als het eigen rekening wordt, gaan ze nog kijken welke bobine kapot is, en komen de drie andere weer terug. Ben benieuwd wat er gebeurt. Heeft iemand van jullie al een bericht gehad van pon/vw over deze terughaal actie. En weten jullie wat de kosten ongeveer zijn als ik toch zelf voor de kosten op moet draaien? Erg jammer dat de voorkeurselectie net 1 maand afgelopen is, nou ja we zien wel.

 

ps, het gaat bij mij om een 2.0 3bg van 2004

grt steven :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden