Ga naar inhoud
  • 0

Probleem binnenverlichting!


Workmate

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ben sinds 2 maand eigenaar van een passat station van 2006 en ben hier erg tevreden over (wat een ruimte!) Het enige wat me stoort is dat de binnenverlichting niet automatisch aangaat bij het openen van de deuren! Het vreemde hierbij is ook nog dat je de binnen verlichting zelf wel aan en uit kunt doen als je in de auto zit. De verlichting in de deurportieren doen het ook niet, maar daar in tegen wel de kofferbak, handschoenenkastje verlichting!.

 

Heeft iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken?

 

Groeten akai

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt voor de reactie's, maar alles staat idd goed.

Auto moest vorige week voor een APK naar de garage en mijn vriendin heeft toen (VW garage) nog ff gevraagd of zij wisten wat het kon zijn. Ze hebben nog wat instellingen bekeken/uitgelezen (boordcomputer?) maar konden niets bijzonders vinden. Eventueel konden ze nog wel wat doormeten, (laatste optie, kost weer klauwen met geld). Dusss als iemand nog suggesties heeft.....

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zou even langs een forumlid gaan die met vagcom het e.e.a. kan instellen en veranderen. Daarbij hoeft een module o.i.d. niet heel veel te kosten. Ebay is een goede oplossing of bijv. een sloperij zoals www.klein-gunnewiek.com in Groenlo.

 

De dealer heeft hiervoor alleen een dure oplossing; alles (preventief) vervangen wat kapot (kan) zijn....

 

Er zijn genoeg forummers in de buurt van Winschoten en denk dat die je best verder wil helpen.

 

Even een topic starten met bijv. Vagcom hulp omgeving Winschoten en dit verhaal nog even kort uitleggen...

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden