Ga naar inhoud
  • 0

Camco


subdin

Vraag

Beste Passat liefhebbers,

 

Heb van de week een alarmsysteem gehaald waarmee je ook de auto op afstand kan starten.

Nou vraag ik me af hoe ik dit zou moeten aanpakken icm de startonderbreker op de vw (de chip die in je sleutel zit).

Iemand antwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ja, glazen buisje is dat, zit in de kant waar de sleutelbaard aan zit, niet in het zenderdeel.. je moet dat ding er wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig uithalen, voor je het weet is ie kapot.

 

http://www.volksforum.com/forum/printthread.php?t=3655

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Erg handig die link dankje.

Ik begrijp echter het stuk waarin gezegd wordt dat je 1 transponder onklaar moet maken.

Ik heb natuurlijk een reservesleutel en daaruit ga ik die d

Transponder halen, ik ga deze onder het stuurkap gedeelte vastzetten zodat hij signaal uitzendt naar de ecu. In het handschoen kastje leggen zal niet werken omdat dit te ver is gok ik.

 

Maarrrr, moet ik dan nu de transponder van de sleutel die ik ga gebruiken stuk maken omdat de auto anders niet loopt?

Dat is me even onduidelijk in de link. Verder wel erg handige link zodat ik precies weet waar de transponder zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is gelukt!

Uiteraard dankzij jouw hulp Vdub en dankzij Carloco (as usual).

Echter klein probleempje, het alarm pakt m'n kofferbak niet mee omdat er een of andere storing zit in m'n kofferbak slot. Als ik m'n kofferbak open doe gaat het interieur lampje hiervan niet branden.

Lampje en zekering zijn goed.

Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden