JH Geplaatst 21 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 21 januari, 2011 Het stukkie uitlaat met flexibel moet ik vervangen. Dat zit direct na de kat. Heeft iemand die al eens vervangen? Direct na de kat zit ie vas met drie bouten waar je niet bij komt. Halverwege de auto zit een klembuis van een cm of 15. Die is zo te doen mits ie niet te verrot is. Zo ziet ie er wel uit. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 21 januari, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 21 januari, 2011 Flexibel stuk is onderdeel van de downpipe, de drie cat-downpipe bouten/moeren haal ik los met een 13mm dop + cardanstuk + 50cm verlengstuk op een ratel, alles in 3/8 anders is het weer te lomp. Als die bouten verroest zijn, en dat is meestal zo moet je ook nog bout vast houden. Beste is dat iemand anders dat doet vanaf de bovenzijde, dus ook daar weer een verlengstuk nodig iets van 304-40 cm. Tis echt een perfect stukje engineering daar. Op het punt waar de downpipe omhoog gaat richting cat zit ook nog een geveerde bout maar die is zo los. Het koppelstuk tussen downpipe en middendemper is daarna doodsimpel, vergeleken met die cat-downpipe verbinding. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 JH Geplaatst 21 januari, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 januari, 2011 cardanstuk heb ik niet maar is wel aan te komen. Verder is de zooi enorm verroest. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
JH
Het stukkie uitlaat met flexibel moet ik vervangen. Dat zit direct na de kat.
Heeft iemand die al eens vervangen? Direct na de kat zit ie vas met drie bouten waar je niet bij komt.
Halverwege de auto zit een klembuis van een cm of 15. Die is zo te doen mits ie niet te verrot is. Zo ziet ie er wel uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten