Ga naar inhoud
  • 0

hoogte verstelling xenon


Fopperr

Vraag

Laat binnenkort een xenon setje aftermarket inbouwen.

 

Heb even op ebay e.d. zitten kijken wat er allemaal te krijgen is voor de automatische hoogte verstelling van de units.

 

Kan zoiets dergelijks op de originele koplamp met zo'n xenonsetje aangesloten worden?

 

Op ebay is een as-sensor e.d. gewoon voor "weinig" te koop maar weet niet of dit werkend te krijgen is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Van welk bouwjaar is jouw passat dan?

Als die van na 01-01-2007 is dan moet je inderdaad deze aanpassingen doen, anders niet.

Heeft puur met de APK te maken.

Je kunt er ook voor kiezen om een gewone after market set in te bouwen en die voor de APK

ff uit te bouwen en er weer gewone halogeen lampjes in te doen.

Is even iets werk maar scheelt je wel veel geld!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

schijnt dus een setje te bestaan van Pilot dat voor de auto hoogte verstelling zorgt...

 

OEM :wink: ja, dat zou mooi zijn, maar dan zou ik niet met after-market xenon gaan prutsen maar gewoon complete units kopen. Maar idd, dat is geen goedkope oplossing.

 

Helemaal niet als ik kijk dat ik nog "slechts" een jaar met de passat zal doen ivm de km's die ik rijd. De meeste mods die ik nu doe, zijn voornamelijk mods die ik zo mee kan nemen naar een andere auto of evt. verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
't Setje van Pilot werkt volgensmij met een soort waterpasje - of kwikschakelaars of zo, niet met assensoren

 

grtz, dre

 

dat is dan voor bijna iedereen aan te raden als de prijs een beetje schappelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden