Ga naar inhoud
  • 0

Vermogen speakers 3c comfortline met rsn300..??


thedennman

Vraag

Beste mensen,

 

Ik heb sinds een klein weekje een 3c maar vroeg me af hoeveel vermogen of watt de speakers zijn.

Weet niet of er verschil in zit maar t gaat om een comfortline met af fabriek een rsn300.

wie kan en wil me antwoorden. :mrgreen: ,kon in t boekje e.d niks vinden.

MvG Dennis.. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

wat is hard... Ik heb de rns510 kloon en icm met een goede dvd kan het hard en blijft het goed klinken.

Natuurlijk gaat het niet zo hard dat je niet in de auto kan blijven zitten... maar het is te doen.

 

Je kunt op ebay een complete Dynaudio set kopen voor €500,-.... denk dat dit met enige afstelling een hele goede set is... Nadeel is wel dat het "fris" klinkt, maar dat is ook een kwestie van afstelling en vooral smaak. Er is hier wel een topic of de dynaudio. De ene vindt het goed, de ander niet.

 

Ik neem iig genoeg met de standaard luidsprekers en qua volume is het best ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat is dus idd de standaard installatie. Je kunt hem vrij eenvoudig upgraden van 2-weg naar 3-weg. Is iets "opener" qua geluid. Maar is niet noodzakelijk. De tweeter is wel een beetje schreeuwerig. MIsschien

 

Matthijs had het ook nog over een scheidingsfilter te kunnen monteren maar volgens mij zit het hier al in omdat de tweeters echt alleen het hoge weergeven.

 

Een andere optie zou misschien zijn om tweeters te monteren van betere kwaliteit, weet alleen niet of hier iets voor te krijgen is en of dit echt meerwaarde is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
duidelijk.. maar hoe kun je nou zien of je zo n special vw sound-systeem hebt..? ik heb onder speaker en boven de tweeters dit voor en achter.!?

 

MvG Dennis

Als je een VW-Soundsystem of Dynaudio-Soundsystem hebt kan je dat zien aan de eindversterker onder de voorstoel.

Jij zal het niet in je auto hebben aangezien je een RNS-300 hebt, en die kan niet samenwerken met een soundsystem. Daar heb je een andere headunit voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
mmm onder mn rechter stoel lig wel een kast van nokia weet niet of dat met de radio te maken heeft of met telefoon..

 

in de golf 3 had je ook een sound-systeem en dat was van nokia.

Soundsystem zit onder de bestuurdersstoel en handsfree kit zit onder de bijrijdersstoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ook niet alleen de tweeters oid? Filters zitten in de electronica in de bestuurdersdeur toch?

 

Nee, toch niet. Bij Soundsysteem en Dynaudio wordt elke luidspreker apart aangestuurt. Je heb in de voordeur ook 3 luidsprekers zitten ipv 2 : woofer / midrange en tweeter.

 

Er is wel nog een groot kwaliteits- en vermogensverschil tussen een VW Soundsysteem en Dynaudio...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden