Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 Maps Europe West V7


Thunderflash

Vraag

Ik rij nu sinds twee weken rond met de versie V7 voor m'n RNS510. Hiervoor stak de versie V4 nog in het systeem. Nu na twee weken door Nederland rijden kan ik zeggen dat in deze versie, V7, al heel veel wijzigingen op verkeerssituaties in Nederland zijn aangepast. Hoe het er in het buitenland uitziet weet ik nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb ze beiden West en Oost maar nog niet geinstaleerd.

 

Weet iemand toevallig hoe je ze beiden gebruikt.

Heb V6 West op HDD en Oost DVD insteken .

 

Lees tegenstrijdige berichten over op autosnelweg staan dan pas route in te geven (dat werkte dus niet)

En het andere is bestemming pas aan Duitse grens ingeven ????? lijkt mij onlogisch

Dit jaar vertrekken we naar Macedonie dan kan je toch moeilijk bv naar Frankfurt rijden om dan de route in te geven naar bv Skopje.

Is dan even een omweg van bijna 1000km :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb eerst de cd_7353 gebruikt(met nederlandse poi's) maar ik heb het idee dat de tmc totasal niet meer werkt.

 

hrb nu de cd_7333 er in(originele) om te kijken of dit beter is.

 

heeft iemand anders last van slechte tmc/geen meldingen?

 

Ik kijk vanavond als ik thuis ben even welk cd_nummer ik geinstalleerd heb. Overigens heb ik ook een versie met POI's, weet niet of dit alleen de nederlandse zijn. Mijn TMC werkt in elk geval nog wel. Straks meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals beloofd hier mijn reactie op welke cd versie ik geinstalleerd heb op mijn RNS. Ik heb onlangs de cd_7353 geinstalleerd met Poi's. Onderweg heb ik gekeken of het alleen nederlandse Poi's betreft. Wel als het gaat om winkels e.d., de flitsers worden ook zichtbaar in Duitsland. En zoals ik in mijn vorige topic al antwoordde, ook vanmiddag volle ontvangst met TMC meldingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als je de DVD "Oost" installeert heb je de kaarten vanaf Duitsland in je RNS zitten. Dan moet je zonder navigatie België zien uit te komen. :mrgreen:

 

ik zou dan maar dringend die dvd voor belgie ook aanschaffen , anders rij je hier nog verloren , en ik kom u nie redden hoor want ik heb ook nog geen gps :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vreemd

bij mij waren er 0 tmc meldingen en bij mijn collega ook

allemaal nadat de dvd geupdate was

ga nu een paar dagen rijden met de cd_7333

 

misschien dat het slechte ontvangst hier is in het noordwesten van het land(beverwijk)

 

 

Zoals beloofd hier mijn reactie op welke cd versie ik geinstalleerd heb op mijn RNS. Ik heb onlangs de cd_7353 geinstalleerd met Poi's. Onderweg heb ik gekeken of het alleen nederlandse Poi's betreft. Wel als het gaat om winkels e.d., de flitsers worden ook zichtbaar in Duitsland. En zoals ik in mijn vorige topic al antwoordde, ook vanmiddag volle ontvangst met TMC meldingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als je de DVD "Oost" installeert heb je de kaarten vanaf Duitsland in je RNS zitten. Dan moet je zonder navigatie België zien uit te komen. :mrgreen:

 

ik zou dan maar dringend die dvd voor belgie ook aanschaffen , anders rij je hier nog verloren , en ik kom u nie redden hoor want ik heb ook nog geen gps :mrgreen:

 

 

Ach Guy, je redt het ook om naar de Hoornse Plassen te komen. Weliswaar rijden er dan wel twee Limburgers voor u uit. :lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja die belgen hebben het makkelijk

gewoon een kant oprijden en onderweg de weg vragen :shock:

is het antwoord in duits dan rijdt je oost :angry:

is het antwoord frans dan rijd je zuid :blink:

is het antwoord nederlands dan zit je goed :lol:

 

mijn vinger krijgt stillaan kramp van die zo boven die banned knop te houden

hoelang ga ik het nog vol houden :mrgreen::mrgreen:

belgie , dat ze dat een land noemen , en wij moeten er zo lang over doen om een regering te vormen

man man man

 

ik zelf heb de tom tom go 910 , dat ding is al 6 jaar oud , even aan de computer en klaar is kees , hij brengt me nog steeds overal goed naartoe , ben nie zo te vinden voor gps op de radio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja tomtom is een stuk flexibeler

 

@Dreke

heb jij misschien een kopie van die 7353 versie van jou

die van mij geeft dus echt geen tmc

de originele 7333 doet het wel goed.

ik vermoed dat degene die de 7353 versie online gezet heeft misschien wat tmc files heeft veranderd, al dan niet bewust.

 

thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik vermoedt dat het een wazige versie is die uit een nieuwsgroep heb geplukt.

 

wel toevallig dat deze ook als id cd_7353 heeft terwijl dit niet hoeft(als hij maar hoger is als de oude)

 

bij mijn collega slikte hij toevallig wel de cd_7333 nadat hij al met de cd_7353 reed.

hij kreeg keurig een popup of hij hem wilde installeren.

apart want ik dacht dat hij dit alleen deed met versienummers die hoger zijn.

 

@Ronald,

wijl

 

ik heb geen enkel probleem met mijn cd_7353 versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden