Ga naar inhoud
  • 0

login code


Arno

Vraag

Kan iemandmij verder helpen met het vinden van logincodes? :embarassed:

ik wil in mijn tweede auto (audi A6) op de tiptronic de milieustand uitzetten en de normale schakelstand gaan gebruiken. de code etc heb ik wel, maar het schijnt dat ik eerst in de module moet inloggen zodat de wijziging opgeslagen kan worden.

Wie o wie heeft er het antwoord voor me?

 

BVD

Arno ( die druk vagcom aan het leren is :shock: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik heb het daar idd ook al gevraagd, misschien stel ik de vraag wel verkeerd. Of begrijpt men mij niet helemaal.

het gaat om inloggen in modules, sommige codes kun je alleen wijzigen als je eerst inlogged in de module. deze inlog code zoek ik voor de tiptronic vesnellingsbak module.

Al kan iemand me wijzen in de richting waar ik zoiets vinden kan, Ik heb al redelijk wat gezocht op het Forum, internet etc. maar vooralsnog zonder succes.

Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ik het niet goed begrijp. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De Login Function moet bij sommige Modules (maar niet bij allemaal) worden toegepast voordat je een Recode of een Adaptation kunt doen. Alleen dan kunt je bepaalde mogelijkheden toepassen. Geldige Login codes vindt je in de Factory Repair Manual van jouw auto. In de Immobilizer, kies dan [use 7-digit PIN/SKC] om een 7-digit Secret Key Code in te voeren.

Gebruik de [Do It!] knop om de Login te saven en terug te gaan naar het Select Function Scherm.

Gebruik de [Cancel] knop om de Login te cancelen en terug te gaan naar het Select Function Scherm.

 

Aldus Gerrit Speek.

ik ben dus opzoek naar een Factory repair manual, of iemand die daarvan in bezit is en me die code kan geven.

Greetz Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden