Ga naar inhoud

Wie wordt de eerste nieuwe Passat rijder?


VolkswagenPassat

Aanbevolen berichten

Hmm....Heb het nu ruim een jaar zonder Passat (3C) moeten stellen, ruim 70k probleemloos mee rondgereden. 't Verhaal dat ik hier lees is een typisch maandgochtendautoverhaal als je het mij vraagt. Ellendig dat iemand dat moet meemaken.

 

Ben afgelopen zaterdag wezen proefrijden in een nagelnieuwe Variant 20 TDI CR. DSG, zo uit de showroom. Deze jongen is serieus aan het nadenken.

 

Had in November een Seat Alhambra besteld, dat ging nog tot sint juttemis duren (3e zitrij niet leverbaar!) Niet normaal meer, levertijd loopt op tot een klein zwangerschapje. Dat accepteerde ik niet, dus we kijken nu of de koop kan worden ontbonden, dan ga ik blind voor de Passat waarin ik zaterdag heb gereden.

 

Ik duim, helpen jullie mee? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt! Niet alleen voor Barcelona vanavond ;) maar ook voor mijn leaseauto.

 

Vanavond heb ik bericht gekregen dat mijn leasecontract omwille van de belachelijke levertijden kan worden ontbonden ten faveure van de passat van mijn keuze. Als alles meezit rijd ik al heel snel in een mooie bolide rond :)

 

Ik houd jullie op de hoogte met tekst, en binnenkort ook beeld ;)

 

MVrGr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie wagen hoor!. Welke kleur is dat? Ijslandgrijs? Ik krijg waarschijnlijk een reflexsilver.

 

Highline, 2.0 TDI CR DSG,

Executive Plus met Parkassist

Zijairbags achter

Keyless entry

 

Mooie complete wagen volgens mij :)

 

Ben in onderhandeling met de leasemaatschappij :)

 

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Moiiii, Vandaag samen met wederhelft knopen door gehakt en jaja hij is besteld (lease).

 

VW Passat Bluemotion 2.0 TDI 103kw .

 

- Comfortline

- Deepblack Pearl

- Geen Navi (kopen een Pioneer ).

 

We konden kiezen uit de;

 

- BMW 320d EDE (luxery line als optie)20% !!!!!!

- Audi A4 2.0 TDIe 20% !!!!!

- Golf GTD

 

Het is allemaal mooi die 20% bijtelling, maar ga je auto aankleden dan streepje de bijtelling in ons geval weg en waren we met de bmw en audi maandelijks meer kwijt niet echt spraakmakend veel maar je least voor een aantal jaar. Meen 3 á 4 jaar, mocht je tussentijds voorbeeld na 2 jaar willen stoppen of nieuw uitdaging willen moet je ook weer terugbetalen.

En je kunt ook denken pfff zie ik dan wel, maar die tergbetaling kun je dan beter gebruiken op een zelf aan te schaffen auto?

 

We rijden nu een 3C sedan 1.9 en de Golf GTD is leuk en gewoon een bloedsnelle diesel. De ruimte nu en comfort is zo relaxed en daar wilde ik niet van af.

De Audi A4 rijd en doet wat het moet doen is perfect en af.

BMW viel gelijk af toen we hoorden dat je hem gewoon KAAAL krijgt en je 2000 to 2500 eur moet bijleggen om hem redelijk tot luxe aan te kleden. En dan absurd imho 480 euro's voor een neerklapbare achterbank. wil je extrás als cominghome(BMW variant)verlichte make up spiegels hoppa weer 400 of meer.

Passat heeft dat meen ik standaard

 

Dan de Passat eerlijk gezegd had ik die als laatste keuze, omdat hij van binnen mij aan de huidige deed denken. Behalve de heelijke nieuwe geur en veranderingen en uitsluitingen (2 kleine opbergvakjes) verder is het zoals ik al zei eigenlijk vertrouwd.

Exterieur is ff wennen maar begin hem steeds meer te waarderen lees op te geilen want strak is hij zeker.

En dat hij op Big Brother Phaeton lijkt is ook een goedmakertje.

Nee heel simpel deze konden we volgooien met de nodige opties en de bijtelling ging met een slakke gang omhoog.

 

Waarom geen Navigatie pakket gelijk maar achteraf.

Puur de bijtelling, maar ook de keuze tussen de RNS315 of 510 waarvan de laatste een gewild item is onder een bepaald gilde.

De RNS315 voor 1080,00 incl. montage is nog een mogelijkheid maar we gaan voor een Pioneer AVIC-F20BT of AVIC-F30BT. persoonlijke smaak.

En is over te zetten in een andere auto of verkopen.

 

Maar goe ik /wij zijn dan niet de eerste die de nieuwe Passat rijd maar wij zijn HEEEEEEEEL ERG BLIJ!!

En voor degene die hem al rijden PLEASE PLEASE POST jou ervaringen.....lol

Mocht je tips hebben ur welcome.

Groetjes'

 

Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Mooie wagen hoor!! Als deze in de achteruitkijkspiegel opduikt komt er wel wat aan; ik bedoel dat het een imposant en herkenbaar front is. (achterkant valt dan wel een beetje tegen......)

 

Klopt wanneer je hem ziet ga je echt kijken en die Grill is gewoon Awesome !!!

In de week van 29 juni wordt hij geleverd. Kan ook later zijn qua produktie of levering problemen.

Maar de datum id dus bekend. Was het maar juni lkkr op vakantie in de nwe car!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden