Vanmorgen, tijdens de dagelijkse woon/werk rit, viel me op dat de temperatuurmeter nog links in de hoek hing. De motor was al warm. De verwarming had ik op 21 graden staan met de aanjager op laag (2 streepjes).
Toen ik dit zag ben ik wat gaan vogelen met de verwarming. Toen ik die naar "HI" zette en de aanjager op maximaal, schoot de temperatuurmeter naar de normale waarde bij een warme motor (90 graden).
Daarna de verwarming weer teruggezet naar 21 graden.
Een kilometer of wat verderop was de temperatuurmeter weer teruggezakt naar links. De truuk met de verwarming lukte nu niet meer.
Wie heeft er enig idee wat dit kan zijn? Misschien een kapotte temperatuursensor? Ik heb zelf geen VAGcom maar zou dit uit te lezen zijn? Kan de diagnosestand van het display van de verwarming nuttige informatie bieden?
Vraag
BlackPassat
Vanmorgen, tijdens de dagelijkse woon/werk rit, viel me op dat de temperatuurmeter nog links in de hoek hing. De motor was al warm. De verwarming had ik op 21 graden staan met de aanjager op laag (2 streepjes).
Toen ik dit zag ben ik wat gaan vogelen met de verwarming. Toen ik die naar "HI" zette en de aanjager op maximaal, schoot de temperatuurmeter naar de normale waarde bij een warme motor (90 graden).
Daarna de verwarming weer teruggezet naar 21 graden.
Een kilometer of wat verderop was de temperatuurmeter weer teruggezakt naar links. De truuk met de verwarming lukte nu niet meer.
Wie heeft er enig idee wat dit kan zijn? Misschien een kapotte temperatuursensor? Ik heb zelf geen VAGcom maar zou dit uit te lezen zijn? Kan de diagnosestand van het display van de verwarming nuttige informatie bieden?
Link naar reactie
Delen op andere sites
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten