Ga naar inhoud
  • 0

licht zoemer


barry81

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

:embarassed: Beter deze even van onder het stof halen dan een nieuw toppic te starten denk ik.

 

Ik heb ook even een vraag, mijn lichtzoemer is er ook mee gestopt, maar als ik de bestuurdersdeur open, gaan zowel de interieurverlichting als het lichtje onderin de deur nietmeer, het linkse stadslicht werkt ook nietmeer, verder werkt het slot gewoon prima, heb ik dan toch een slotprobleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
:embarassed: Beter deze even van onder het stof halen dan een nieuw toppic te starten denk ik.

 

Ik heb ook even een vraag, mijn lichtzoemer is er ook mee gestopt, maar als ik de bestuurdersdeur open, gaan zowel de interieurverlichting als het lichtje onderin de deur nietmeer, het linkse stadslicht werkt ook nietmeer, verder werkt het slot gewoon prima, heb ik dan toch een slotprobleem?

ja, dan is de microswitch in je slot defect.

Je stadslicht is toeval denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even stoffen....

 

Mijn lichtzoemer (variant 3b) doet het ook niet, met mijn CV en interieurverlichting heb ik geen last.

Aangezien de lichtzoemer via de deurschakelaar en/of microswitch werkt denk ik dat daar toch het een en ander niet helemaal lekker zit.

 

Wat me wel opviel is dat ik geen melding in het dashboard krijg van geopende deur, bij geen enkele deur krijg ik die melding te zien. Is het nu zo elke passat een dergelijke melding heeft of verschilt dat per model en/of uitvoering.

 

ps het gaat om een Passat Variant 3B comfortline uit 2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lang niet elke passat geeft een melding in het scherm, zeker een uit 2000 niet.

 

Heb je bovenop je rechtpook (voor de ruitenwissers enzo dus) 2 extra knoppen zitten? Zoja, dan zou je het moeten hebben, zo nee, dan niet. (als die erop zitten dan heb je MFA, zo niet, dan niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedoel je de knoppen waarmee je de meldingen in het display kunt veranderen (huidig verbruik, gem. verbruik, draaiuren enz) en resetten?

 

Die heb ik ja

 

Wat me ook opviel is dat ik geen knippersignaal krijg als ik de auto afsluit, wel als ik de auto open. Als ik de passagiersdeur open gaat ook het lampje in de deur van de bestuurder branden, andersom gebreurd het niet. Ik denk dat ik de auto het beste kan laten uitlezen dan weet ik waarschijnlijk in een keer meer als blijven gissen. Binnenkort maar iemand uit zuid-holland benaderen.

 

bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Afgelopen week de afwateringsgaten onder de accu maar eens schoobgemaakt en de rubbers verwijderd. Daarvoor moest de accu los en wat schets mij verbazing....ik krijg weer knipperlicht bevestiging bij het sluiten van de portieren met de ab.

 

Dus besloten om de kabels bij de deur doorvoer te controleren, LV, RV en LA alles prima en niets geks gezien. RA doet de tweeter het ook niet dus daar zal iets niet goed zijn. Nu wil ik deze kabels doormeten op kabelbreuk en/of slechte verbindingen maar weet niet welke kleur wat is.

 

Weet iemand welke kleur voor welke functie is of wie iemand waar dat staat op het forum kan het niet vinden.

 

ps Overigens denk ik dat beide achter sloten of microswitches naar de klote zijn want als ik de portieren met ab ontgrendel en alleen de achterportieren open dan gooit het systeem alles weer op slot. Dus het systeem heeft niet door dat de deuren geopend worden. Hierbij gaat trouwens el de binnenverlichting gewoon branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden