Er valt mij de laatste tijd iets op aan mijn auto en dit is vooral wanneer hij wat op temperatuur begint te komen en warm is.
Op het moment als ik tussen de 1900 en 2400 toeren kom (ongeacht welke versnelling) voel ik de bak vibreren wat de hele auto lichtjes laat schudden (voelt als lichtelijk ongebalanceerde banden) daarboven of daaronder geen enkel probleem. zowel in tip mode en in D is dit het geval. in de N naar dat toerental gaan levert geen problemen op.
Ding heeft geen foutcodes en is ook al eens in basic settings gezet.
Nu is mijn koppelomvormer vervangen bij aanschaf van de auto omdat deze niet goed meer was maar nu lees ik dat dit wel eens gerelateerd kan zijn aan de koppelomvormer en dat dit te maken heeft met brakke olie? (of te weinig?)
Herkent iemand dit? En wat ik me al een tijdje afvraag, aan wat voor kosten moet ik denken om de bakolie te laten verversen? Al zal je denken dat dit niet nodig zou zijn als de koppelomvormer vervangen zou zijn.
Vraag
CJIB
Er valt mij de laatste tijd iets op aan mijn auto en dit is vooral wanneer hij wat op temperatuur begint te komen en warm is.
Op het moment als ik tussen de 1900 en 2400 toeren kom (ongeacht welke versnelling) voel ik de bak vibreren wat de hele auto lichtjes laat schudden (voelt als lichtelijk ongebalanceerde banden) daarboven of daaronder geen enkel probleem. zowel in tip mode en in D is dit het geval. in de N naar dat toerental gaan levert geen problemen op.
Ding heeft geen foutcodes en is ook al eens in basic settings gezet.
Nu is mijn koppelomvormer vervangen bij aanschaf van de auto omdat deze niet goed meer was maar nu lees ik dat dit wel eens gerelateerd kan zijn aan de koppelomvormer en dat dit te maken heeft met brakke olie? (of te weinig?)
Herkent iemand dit? En wat ik me al een tijdje afvraag, aan wat voor kosten moet ik denken om de bakolie te laten verversen? Al zal je denken dat dit niet nodig zou zijn als de koppelomvormer vervangen zou zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten