Nu wil ik toch wel weten waarom mijn verbruik van m`n passat te hoog is heb afgelopen week 3x moeten tanken.
heb m`n thermostaat vervangen - constant 90 graden
bougies zijn vervangen zitten nieuwe in - NGK als het goed is.
voor derest schijven/remmen/filters vervangen.
wat ik altijd al had is dat wanneer ik m`n autostart (koud) dat die heel slecht door trekt naar 2500 toeren soms alsof die op 2 cilinders werkt.
nu zat ik te denken aan m`n temp.sensor maar kan het mis hebben, ik heb ff gekeken waar deze zit bij mij en kwam achter m`n motorblok een blauwe tegen & kon deze makkelijk verwisselen zonder verlies van koelvloeistof.
denken jullie ook dat dit de temp.sensor kan zijn.
Vraag
Ari007
Nu wil ik toch wel weten waarom mijn verbruik van m`n passat te hoog is heb afgelopen week 3x moeten tanken.
heb m`n thermostaat vervangen - constant 90 graden
bougies zijn vervangen zitten nieuwe in - NGK als het goed is.
voor derest schijven/remmen/filters vervangen.
wat ik altijd al had is dat wanneer ik m`n autostart (koud) dat die heel slecht door trekt naar 2500 toeren soms alsof die op 2 cilinders werkt.
nu zat ik te denken aan m`n temp.sensor maar kan het mis hebben, ik heb ff gekeken waar deze zit bij mij en kwam achter m`n motorblok een blauwe tegen & kon deze makkelijk verwisselen zonder verlies van koelvloeistof.
denken jullie ook dat dit de temp.sensor kan zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten