antonio Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Ik heb deze poetsmachine vorige week ontvangen. Na twee dagen miste ik al een onderdeel. Mijn dochtertje van 2 heeft de sleutel die er bij zit kwijt gemaakt. We hebben echt alles overhoop gehaald maar kunnen de sleutel niet meer vinden. Alle bakken van Duplo, poppen, kinderwagens, tassen, tasjes enz enz leeggehaald niets te vinden. Dus heb ik een mailtje gestuurd naar CarClean waar ik deze gekocht heb om te vragen voor een nieuwe sleutel te kopen. Twee dagen later lag deze in de bus met een kaartje erbij: service van de zaak. Dat is inderdaad service. Ik was echt pissig dat die sleutel kwijt was en nu is het na een mailtje weer compleet. Ik zeg Dankjulliewel CarClean.
3V Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Netjes En praat me niet over kinderen in huis
BlackPassat Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Heel herkenbaar. Ik kan ook uit eigen ondervinding zeggen dat de service van de Carclean crew ongeëvenaard is. Mooi om te zien dat er nog bedrijven bestaan die niet alleen graag verkopen maar ook de after-care en klantvriendelijkheid op perfecte wijze weten in te vullen.
Alain Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Goede service hebben ze daar, miste ook een onderdeel na een mailtje richting carclean lag er ook na 2 dagen het onderdeel hier in de brievenbus.
blastaway Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 sleutel???? Mis ik iets?
hjk Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Zonder sleutel is ie niet te starten..!!
antonio Geplaatst 17 september, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 sleutel????Mis ik iets? Sven de Sleutel voor steunplaat.........
Alain Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Die sleutel komt van zelf weer boven water !!
Groovejunk Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Ja,.. als je die machine niet meer hebt waarschijnlijk. Ik spreek uit ervaring, ik kwam vandaag dingen tegen met de zolder opruimen.... lol
antonio Geplaatst 17 september, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Die sleutel komt van zelf weer boven water !! Dat kan niet, hij is van metaal Ik kon het niet laten. Ik heb Federica op een stoel gezet met een grote lamp in het gezicht en gevraagd: Waar is mijn sleutel? Maar ze gaf geen kick.
antonio Geplaatst 17 september, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Ja,.. als je die machine niet meer hebt waarschijnlijk. Ik spreek uit ervaring, ik kwam vandaag dingen tegen met de zolder opruimen.... lol Hmmm ik zal daar nog eens kijken.
Groovejunk Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Wat!? kom jij op mijn zolder kijken? Anyhoe : wel superservice van Carclean!
Alain Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 Die sleutel komt van zelf weer boven water !! Dat kan niet, hij is van metaal Ik kon het niet laten. Ik heb Federica op een stoel gezet met een grote lamp in het gezicht en gevraagd: Waar is mijn sleutel? Maar ze gaf geen kick.
Bootje_Ronald Geplaatst 17 september, 2010 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2010 In de goede oude tijd verdween er nog wel 'ns wat in de videorecorder...Van boterham tot gereedschap...Da's tegenwoordig gelukkig niet meer het geval...
Aanbevolen berichten