Ga naar inhoud

een aantal vragen...


Fopperr

Aanbevolen berichten

Van Matthijs hoorde ik dat de chromenstrips die een highline grill wel heeft, demonteerbaar zijn en dus ook geplaatst kunnen worden in de grill van een Trendline (had ene Adrie op dit forum gedaan).

 

Wie weet het bestelnummer van deze strips?

 

Wil ook graag de bestelnummers weten van de plastickappen rondom de knippers. Deze zijn bij mij zwart, maar wil ze in de kleur van de bolide hebben. De kappen bestaan uit 2 delen, een waar de knippers echt inzitten en een die er naast zit. Dit is duidelijk te zien bij mijn foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de chroom strips van highline naar trendline overzetten gaat niet mooi lukken denk ik. in de highline grille zit een uitsparing in de lamellen waarin de chroomstrips invallen. en bij de highlinegrille is enkel het deel vooraan met chroomstrip terwijl als je de strips koopt die aftermarket te krijgen zijn de volledige lammel in chroom komt te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm ik vind de prijs nogal redelijk voor een aantal strips.

Op het forum wordt een nieuwe highline grill maar helaas met pdc gaten aangeboden voor 130,- o.i.d.. Dat is minder dan alleen die stripjes.

Kan ik het zwarte van de grill overzetten? Dan houd ik gewoon mijn eigen chromen deel van de grill en zet ik gewoon het zwarte deel met de chromen strips over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zijn dus enkel de chroom lijstjes onderaan die bij mij niet origineel zijn, de rest is origineel highline grille. en zoals je kan zien op de foto's zullen de lijstjes moeilijk deftig over te zetten zijn naar een trendline grille.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze hoe het bij de mijne staat:

 

die heb ik vroeger voor de highline grille gehad. maar bij mijn ongeval zijn de lijsten beschadigd geworden en is er een highline grille erin gezet. ook het embleem is wat groter en mooier en komt beter uit de grille vind ik zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden