Ga naar inhoud

Onbekende bumper


pierelaire

Aanbevolen berichten

Hallo kan iemand mij meer vertellen over deze achterbumper voor de passat? Ik heb deze gevonden op edozone.com maar dat is niet echt een uitmuntende site... :(

Ik vind het een pracht van een achterbumper, als je me kan helpen of als iemand mij een gelijkaardige kan voorstellen... alles is welkom :)

post-12050-1423824821,3178_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die onderste vind ik echt niet kunnen! De bovenste is beter!

Maar waak voor slechte kwaliteit! Dat spul van o.a. KB Tuning is rommel van de bovenste plank! Erg goedkope poolse productie. Polyester is van een slechte kwaliteit en de pasvorm ruk!

 

Persoonlijk zou ik dan voor bijv. een Dietrich RS4 bumper gaan. Past beter bij de looks van de auto, is kwalitatief stukken beter en prijs is ook gunstig.

 

DT3842.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is vaak wat je graag wilt bereiken met een bodykit. Je auto net iets dikker willen maken of juist een totaal andere (extreme, wannebe, of tuning) look geven.

Net als jarno zou ik kiezen voor een bumper die in het verlengde van je autolooks past, maar dan de s2 look van srs tec.

 

43_3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de bedoeling is om mijn auto dikker te laten lijken, daarom dat ik de foto bovenaan van de wide bodykit nog geslaagd vind, maar dan jammer dat de wielcovers ook verbreed zijn...

Nu ik vond die van kb tuning nog mooi omdat het een brede bumper is maar het heeft een te grote "johnielook".

De bumper van pro street vind ik mooi qua look maar vind ik net iets te smal, tenzij ik ze zou verbreden met modderflappen net achter het wiel... Zou dat goed staan????

De bumper van SRS tec heb ik al eens tegen gekomen en die kost 700 euro dacht ik? toch veel voor zo'n bumper, die is wel mooi en ik zou dan eventueel ook modderflappen plaatsen achter het wiel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik twijfel toch tussen die van pro street en die van srs tec... ik wil mijn passat vooral breder laten lijken... maar qua breedte zijn die 2 bumpers even breed, dat wordt dus modderflappen om hem vetter te laten lijken... ik denk toch dat ik voor de pro street bumper ga... met een dubbele uitlaat :)

en ik ging vandaag kijken naar deboosere voor nieuwe grotere en vettere velgen, is hij wel niet op vakantie tot 8 augustus zeker? grrrr.... :cry::angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd strakke bumper ! :D

Misschien voor de gene die het nog niet wiste:

KB-Tuning photoshopt nogal met de internet foto's,

zo hebben 2 mensen die ik ken zich in de vingers gesneden door daar een bumper aan te schaffen.

( Ging dan wel om mazda )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden