Ga naar inhoud

Hulp uit het noorden gevraagd!


marcoheide

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Komt ydwer ook?

Ik kom wel even, als ik niet verdwaal......

Hoogkerk kan ik nog wel vinden maar dan, lang leven het navigatie!

 

 

Ja Sander er moet toch iemand toekoekeloeren....

Anders ben ik altijd bezig met een passie :mrgreen:

 

Ja jij hebt een W8 kun je lekker snel komen helpen!

Niet dat je bij joun woonplaats hard kunt rijden, het stikt er van de flits palen!

:censor:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het was wel even gezellig :thumb: , zeker ydwer zijn bijdrage......

We hebben bij de deur helaas geen lek gevonden :blink:

 

Ydwer zijn bijdrage viel wel tegen idd :P De deur lekte idd niet maar het vocht komt uit het luchtkanaal van de kachel bij de voeten van de passagier rechtsachter. Hoe dat daar komt? Ik nie weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft inderdaad een raadsel waar de lekkerij vandaan komt. Condens lijkt me onlogisch maar het komt uit dat luchtkanaal dus moet het haast wel bij de kachel/airco wegkomen. Iemand nog ideeen of suggesties?

 

@Richard; volgens mij ben ik dat stuk van m'n grill 's ochtend bij de wasstraat verloren... zal ze straks even bellen, koffie was lekker trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sloop was dicht ivm de vakantie maar bedacht me ineens dat ik 's ochtends door de wasstraat geweest was.... ff gebeld en ja hoor, hij lag daar!! M'n zwager neemt hem vanmiddag voor me mee daarweg. Hij schijnt wel beschadigd te zijn. Haal ik eerdaags alsnog wel even een nieuwe.

 

Zojuist bij de dealer in Roden geweest voor een sproeikopje. €3,50!! Zodra m'n vriendin terug is zet ik hem erop.

 

Mocht ik wat weten over die lekkage dan laat ik het je horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde. Bij mij is men op een bepaald moment met de brandslang gaan spuiten op de auto om vervolgens te concluderen dat de binnenplaat in de achterdeur niet goed dicht zat. Zie je met het blote oog echt niet alleen zie je op een gegeven ogenblik een heel klein beetje water lopen.

Die plaat eruit en helemaal opnieuw gekit en klaar hoor.

Dus volgens mij nog even een brandslang test om zeker te weten dat hij echt niet water doorlaat. Meestal als de accubakplug geen problemen geeft is het de binnenplaat van de achterdeur.

Nogmaals je ziet er niets aan hoor. Pas wanneer er water op komt zie je de bende lopen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb er ook last van jammer genoeg.

En ik kan het nog niet vinden.

 

Onder de accu heb ik de gaten los gemaakt, maar er komt nog steeds water in de auto.

Of het moet er nog steeds inzitten van vorige keer of er zit ergens een lek.

Volgens mij is de deurpaneel wel goed in orde.

De gaten voor de voetwarming achterin KAN het ook nog uitkomen denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden