Ga naar inhoud

Passie Overleden


DennisvdStelt

Aanbevolen berichten

Nou dat was het niet alleen, stukken van de tuimel-assen waren ook ergens in het blok verdwenen...

 

Heb de Audi gister avond opgehaald, rijd ook echt als een zonnetje, stuk stiller binnenin en het is zeker te merken dat hij ruim 400 kilo lichter is!

Al met al toch een hele fijne wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge Dennis. Balen man. Vind het vervelend voor je, maar ben nu helemaal blij dat ik die auto destijds heb laten staan.

 

Er waren toen toch ook al problemen mee?

Staat me nog iets van bij dat er een hoop dingen aan mankeerde..

 

Ik heb destijds een aankoopkeuring laten doen en daar kwam het nodige aan mankementen uit.

Ik durfde het niet aan, ook ivm het bedrijf waar de auto te koop stond.

Garantie vonden ze een vreemd woord, dat soort dingen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Erik, achteraf stom geweest, maarja dat weet je dan toch nooit het blijft ook iets waar je geluk mee moet hebben.... In dit geval is het vette pech.

 

Ik rijd nou rond in een A3 (wat me heeeeel erg goed bevalt) die ik met de passat door zijn gewicht niet had bij gehouden...

 

Het is gewoon erg jammer, het was een schitterende auto.

Zo'n A3 is inderdaad ook een erg mooie auto en zeker geen straf om daar in te rijden.

Jammer van dit avontuur, kost je toch altijd een boel geld zoiets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, 1,5 jaar geleden voor meer dan 10.000 gekocht, nieuwe turbo, paar hele dure beurten en APK's en aan het eind van de rit 2500 voor terug krijgen...

 

Kan gerust zeggen dat het wel even slikken was en dat het er knap inhakt

Zoveel verlies in een jaar tijd gaat ook niet in de koude kleren zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens wat duitse site's af te struinen, zul je genoeg vinden.

Ook zou ik pers voor oem spullen gaan, hierbij zou je kunnen denken aan ruudsvwshop.nl of vwwinkel (beide weten wel wat prijzen zijn) uiteraard verlagen andere schoenen enz enz enz haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden