Ga naar inhoud

Koplampen cleanen.


Dok

Aanbevolen berichten

Ik heb het ook bij mijn 3BG gedaan dmv wetsanden, ik geloof P2000. Daarna met de polijstmachine in 3 stappen van grof naar fijn. Ik had deze geleend van een collega dus weet niet de exacte spec's meer van de middelen, het was iig van "Poor's Boy (hoop dat ik het goed spel).

 

Het resultaat was goed, heb het hele proces wel 2 x gedaan per unit. Let wel op spatten van de machine, ik deed dat te laat en had toen een motorruimte met spatten. (en maar niets tegen m'n vader gezegd gezien de neus van m'n auto in zijn garage stond :D ) De motordelen zijn makkelijk te reinigen maar het dempingsmateriaal binnenkant motorkap was lastiger schoon te krijgen.

 

Kortom met een middagje werk moet je ze weer knap kunnen krijgen maar ik zelf heb ze niet als nieuw kunnen krijgen omdat er toch ook krasjes/putjes in zaten/zitten die je er simpelweg niet uit krijgt.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous
Hoi,

 

ik neem aan dat je de buitenkant van het glas bedoelt.

zo ja, ik heb commandant4 gebruikt. was een tip van iemand anders hier op ut forum.

daar kom je een heeeeel eind mee. perfect spul

 

(niet op autolak gebruiken !!!!)

 

 

 

Raymond

 

Werkt dit spul echt? Want ik wil het ook wel eens uitproberen bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heb het geprobeerd met display cleaner, echter werkt dit niet zo als ik zou willen. Ik ben blij om te horen dat commandant zou kunnen werken dit heb ik nog wel staan en ga ik zeker proberen zodra ik weer thuis ben.

Het is net of de rechter unit is gelakt. en deze lijkt een beetje geel zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnan;

yep. het geeft een polijstende werking.

Ik heb blik gehaald a 7 euro en toen uitgeprobeerd. ik ben met hele kleine oppervlakte begonnen van 5x5 cm.

In de bovenhoekjes kreeg ik het niet helder omdat daar toch wat krassen in zaten die er niet uitgingen.

maar het is echt verbluffend goed. ik had na 4 uur wel 2 lamme armen want een apparaat had ik niet.

dus 2x een zaterdag ermee bezig geweest en ik moet zeggen dat ik ben tevree. zie ook foto

 

:lol::lol:

post-10034-1423824825,2238_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

bedankt voor je reactie raymond, zit er inderdaad goed uit. ik heb toevallig commadant 4 in m'n schuur liggen dus misschien ga ik er mee aan de slag. had het laatst uitgeprobeerd op oppervlakkig krassen en daar werkt het ook best goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden