Ga naar inhoud

jacobsentertainment

Members
  • Aantal items

    46
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over jacobsentertainment

  • Verjaardag 08-09-1974

Profile Information

  • Plaats
    rutenbrock
  • Interests
    veel te veel.

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

jacobsentertainment's Achievements

0

Community reputatie

  1. Op eBay staan er genoeg aangeboden, Linkje En zo heel erg duur ook niet.
  2. Whahahaaha lol Maar ik bedoel dus geïnteresseerd hahahahaha
  3. Is hier nog iets mee gedaan ? ik ben zeker gedesinteresseerd. zowel voor mijn passat als mijn multivan.
  4. Dat is precies de set die ik bij mijn lijstje heb staan, maar die drie tuimelaars zijn niet los maar gebroken. Dus ik denk dat er misschien meer aan de hand is. Zodoende mijn vraag hier. Als de wagen loopt, kun je bijna geen fijnere wagen wensen.
  5. Hoi allen, en aan iedereen de beste wensen. Ik heb al een tijdje een passat in de garage staan waarvan een aantal slepers zijn gebroken, vraag mij niet waarom of hoe. Ik wou de wagen starten en deze wou niet aanslaan en na een tijdje proberen maar eens een deksel gelicht om te kijken. Daar vond ik dus een drie tal gebroken slepers. De passat had al een mooie tijd niet gelopen en stil gestaan in de garage omdat ik ook nog een andere VW drama rijdt. Nu wil ik graag de slepers en uit voorzorg nokkenassen en distributie gaan vervangen. Mijn vraag is dan ook heeft iemand dit eerder mee gemaakt en of zouden er nog meer aanwijzingen zijn waarom deze slepers gebroken zijn.
  6. Hey Fopper, Handig met een vw denk ik wel dat ik ben haha, mijn vorige auto (t4) heb ik volledig omgebouwd van een 1996 tot ongeveer 2002 model op de motor en chasis na dan. Hier in heb ik de km teller uitgewisseld van één met de oude groene verlichting naar één FIS scherm, verder ook maar ff climatronic en standkachel ingebouwd etc. Kort weg van een basic t4 een luxe t4 gemaakt. Zo ver wil ik nog niet gaan met de passat maar wie weet Het grapje heeft mij des tijds ook meer dan genoeg gekost ( hobbies kosten geld) Naderhand heb ik met grote regelmaat mensen gehad die graag mijn hulp hier bij wouden hebben ivm met de electronica aanpassingen zowel voor het scherm als voor de zelf gemaakt comfort modul. die bestand niet voor de t4 dus heb ik deze zelf gemaakt (dit ook voor het sluiten van de ramen met de AB ) Nu scheelt het dat het met de passat eigenlijk allemaal een stuk eenvoudiger ligt. Het meeste equipment ligt al in de auto en is al aangesloten, het is groten deels nog een deel van aansturen. ff een paar foto's voor de indruk Zo was de bus bij aanschaf. Het begin van de ellende Het eind resultaat het ombouwen van de electro en inbouw climatronic etc etc heeft wel twee week geduurt maar toen werkte ook alles. op de laatste foto kwam ik dus alle zooi tegen van de vorige eigenaar en moest dus alles verwijderen pfffffff maar goed ik heb nu een nieuw speeltje de passat, en ik denk er al weer over na om een t4 er bij te kopen als buffel voor de verbouw van m'n keet.
  7. Hey mannen, Ik hou het in gedachten voor een fles wijn of kist bier ( gevulde koek ) En Vdub Vag Com Diagnostic Software, zo had ik de titel vcds nog niet bekeken, maar klopt het dat met het "oude" vag com je geen grote instellingen kunt veranderen en met de nieuwe VCDS wel en dat gaat dan met een usb dongel etc etc nou heb ik ook via via wat gevonden dat heet easyccm dit komt van die spaanse passat pionier magdelad maar deze werkt in dos en herkend dus weer geen usb verbinding ach ja zo probeer je een beetje te knoeien en prutsen hihi ben heel benieuwd naar bruikbare opties mensen, het moet wel een leuke evt betaalbare hobby blijven (kerst was al duur genoeg en oud en nieuw moet nog beginnen) groet Olaf
  8. Hallo heren/dames, Onderhand heb ik al een dag of twee lang het forum door gespit op info rondom VAG-COM. ( ook andere site's en speek's site ) Wat ik hier uit op maak is dat je eigenlijk met vag-com niet meer kunt dan uit lezen en hier en daar kleine instellingen kunt aan passen, en voor de gecompliceerde instellingen dan wel aanpassingen heb je vcds pro nodig, correct me if im wrong. Nu heb ik via een collega een usb obd stekker te leen en ben ik zelf een beetje gaan pielen in combinatie met vag com 409.1 en heb ik de auto onderhand al kunnen uit lezen op storingen en dergelijke, gelukkig was er niets gevonden. Maar concreet gezegd heb ik dus een laptop nodig met een seriële aansluiting, een obd stekker met seriële aansluiting en vcds pro om bvb de raam sluiting via AB in te stellen. en eventueel spiegel instellingen daar bij te voegen etc. Persoonlijk ben ik van mening dat het wel een hobby moet blijven, ik bedoel een laptop met seriële poort kost al snel rond de 800,- euro en dan komt daar nog eens de vcds poespas bij a 350,- dollar terwijl je dus maar die hele bende maar drie keer per jaar gebruikt om te controleren en of instellingen te wijzigen. Je gebruikt het niet om de radio harder of zachter te zetten. Wat mijn intenties zijn met de software is niet gek veel meer dan op dit moment mijn airbag weer inschakelen de ramen laten sluiten met de AB en eventueel in de toekomst de spiegels ( die ik nog moet kopen ) ook via de AB te laten inklappen, o ja niet te vergeten in de toekomst een MFL stuur. En om nou naar de VW juwelier te gaan ben ik ook niet zo happig op, over het algemeen weten ze niet meer dan originele onderdelen te vervangen en factuurtjes te maken, als het te gecompliceerd wordt dan weten ze het niet meer. Zeker dit soort aanpassingen niet. Tevens is dit wellicht het verkeerde forum hier voor, maar ik zoek nog een MFL stuur airbag, natuurlijk voor een goeie prijs ( wie niet ) weet hier nog iemand een goed adres ? stuurtjes met MFL zijn er wel te koop op ebay.de maar die airbag daar gaat het nou net ff om. o ja weer on topic wie weet voor mij een goede oplossing voor dit software geknutsel Groet en iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar.
  9. Hey ik weet niet of het een idee is maar, ik gebruik velcron of wel klitterband zelf klevend dan wel, en het zachte deel aan de telefoon en het grofe deel net voor de automaat pook gekleefd. dit spul kun je bij de meeste schoenmakers wel kopen voor bijna niets en persoonlijk heb ik het voordeel dat ik nog kan sms'en de media player kan bedienen etc ok ik weet het is dan net niet toegestaan maar volgens de wet heb ik het ding niet in mijn handen haha Het grote voordeel van deze telefoon bevetiging vindt ik dat het goedkoop is en als de telefoon geplaatst is zie je geen lompe klemmen of dergelijke, maar ieder zijn keuze natuurlijk.
  10. Ik heb heb het geprobeerd met display cleaner, echter werkt dit niet zo als ik zou willen. Ik ben blij om te horen dat commandant zou kunnen werken dit heb ik nog wel staan en ga ik zeker proberen zodra ik weer thuis ben. Het is net of de rechter unit is gelakt. en deze lijkt een beetje geel zeg maar.
  11. hey Ydwer, Ik zat er zo aan te denken om die kabel te gaan gebruiken voor het muziek kanaal en als schakel draad wat is het 5volt ?? voor de versterker als je bgrijpt wat ik bedoel haha ach ja ik ben niet zo'n voorstander van het uitlekaar trekken van bekleding delen in de auto, meestal breekt er wat en moet je het vervangen . krijg je weer kleur verschil enzovoort enzovoort. Hoe gaat ie anders ?? met bpc was niet zo sucses vol had ik begrepen van jou toch ?? eventueel heb ik nog wel opties voor andere namen. ik hoor het wel, ik ben nu toch offshore haha
  12. volgens de boekjes is dit allemaal gedaan, ik heb ze nu in de auto liggen. Dit was een redelijk groot onderhouds klusje geweest gezien alle vinkjes die op het formulier stonden. Moet er ook bij zeggen dat het een ex lease auto uit Oostenrijk is, misschien verklaard dat wat. deze vertegenwoordiger ging voornamelijk bij foto handel op bezoek ( gezien alle kaartjes die nog in de auto lagen ) Het lijkt mij juist wel dat het van groot belang is om de olie in een automaat bak regelmatig te wisselen zal wel aan mij liggen denk ik, tenslotte zitten hier nog al wat slijt delen in lijkt mij.
  13. Hallo allemaal, Ik heb weer eens een vraagje, Ik heb pas geleden de Blaupunkt bleutooth usb interface gekocht, ( werkt geweldig) maar nu gebruik ik dus de cd wisselaar niet meer die achterin ligt, hier komt ie: Kan ik deze kabel dan ook gebruiken om een versterker voor een subwoofer aan te sturen ?? ik denk van wel en zo ja zijn hier stekkers voor zodat ik niet in de kabel hoef te vrutten, dan kan ik alles mits nodig weer terug bouwen naar orgineel. Ik gebruik een MFD radio en ik heb al begrepen dat hier een 4 kanaals line out op zit deze is te gebruiken voor een versterker, ik weet ook dat op de cd wisselaar geen line out zit daarom dus het gebruik van contra stekkers mits deze te verkrijgen zijn. wellicht hebben jullie hier de kennis. andere optie is om een hele hoop bekleding los te gaan halen en kabels te gaan trekken, hier wil ik liever niet aan gaan beginnen meestal breekt er dan wel wat af of zo en zit je weer met los zittende bekleding stukken en VW dealer niet goedkoop haha en aangezien ik ook nog eens dat creme kleurtje in de auto heb lijkt het mij metteen kassa voor hun.
  14. Tevens als ik de stikker en boekjes er op na lees dan is dit ongeveer 23000 KM geleden allemaal gedaan. Daarom had ik mede deze passat gekocht omdat alles al vervangen en gewisseld was. VW dealer.
  15. Nee dat dan weer niet hij kan dan in de 4 blijven. afhankelijk van hoever ik het pedaal in trap natuurlijk anders gaat ie weer naar de 2e haha
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden