Ga naar inhoud
  • 0

airbagkabel stoel aansluiting


1thomas

Vraag

Hoi, paar weken terug toch weer een 4 jaar jogere passat variant 18 20v uit het jaar 2000 gekocht, alles goed echter natuurlijk ook airbagfehler. Draaden onder bijrijdersstoel stuk. niet erg en gewoon weer aan elkaar solderen dacht ik, maar ja, welke kleur aan welke kleur? 3 uit de auto en 3 uit de stoel. is er iemand die even onder zijn stoel wil duiken van zo'n zelfde passat en de kleurjes kan door geven zodat ik ze goed aan elkaar kan knopen. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Thomas,

 

Ik ben zojuist onder mijn stoel gaan kijken en heb een foto gemaakt van de enigste kabelboom die ik kon ontdekken. Wel onder de bestuurdersstoel, zag daarna pas dat het bij jou over de bijrijdersstoel gaat :embarassed: Ik neem aan dat de bedrading bij beide stoelen hetzelfde is? Zoniet, laat het maar weten voor een nieuwe foto van de juiste stoel. Mijn Passat is ook een 1.8-20v uit het milleniumjaar 2000.

post-10501-1423824795,6942_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mooi en snel gedaan maar is toch moelijk te zien welke nu aan welke zit. kun je niet even en net zo snel je stoel los maken (haha) en zeggen welke kleur aan welke zit. bij mij zit het minder netjes zo te zien, al eerder vermoedelijk stuk geweest.. maar toch proberen. Bruin aan bruin wit aan ... blauw aan.. oeps. gaat ie plofzak spontaan af als het fout is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mooi en snel gedaan maar is toch moelijk te zien welke nu aan welke zit. kun je niet even en net zo snel je stoel los maken (haha) en zeggen welke kleur aan welke zit. bij mij zit het minder netjes zo te zien, al eerder vermoedelijk stuk geweest.. maar toch proberen. Bruin aan bruin wit aan ... blauw aan.. oeps. gaat ie plofzak spontaan af als het fout is?

 

Voorzover ik het kon zien met mijn volslanke body opgevouwen voor de stoel is het gewoon kleur aan kleur. Ik zou voor de zekerheid de accu wel even afkoppelen. Misschien moet na het succesvol aansluiten via Vag-com de airbag weer ingeleerd of ingeschakeld worden? Wellicht dat iemand hier op het forum er iets vanaf weet?? Ik kan morgen nog eens kijken of ik je meer info kan verstrekken. Daglicht is toch prettiger als een knijpkat en de flitser..

 

Mvg, Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

In els@win :

blauw van stoel komt aan zwart van de wagen

wit van stoel komt aan blauw van de wagen

bruin komt aan bruin

 

post-8019-1423824796,5223_thumb.jpg

 

N200 is de zijairbag in de stoel...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden