sammyke007 Geplaatst 25 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 25 mei, 2010 Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuwe pookhoes voor m'n Passat, maar kan nergens de juiste vinden. Ik heb reeds enkele malen een verkeerde kleur ("veel" te licht) ontvangen en wordt stilaan radeloos! Overal vind ik maar 3 kleuren; zwart, grijs en (licht)beige... Op de sticker van m'n Passat staat als interieur kleurcode GV. Ik heb de interieurkleur nochtans al vaak gezien bij Volkswagen. Het lijkt een beetje zandkleur. Iemand een idee waar ik deze pookhoes kan kopen? Mvg, Sammy PS: ik upload straks wel een foto van de oude pook en de verkeerde (lichtere en overal verkrijgbare) hoes ernaast. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 25 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 25 mei, 2010 Misschien wel makkelijk om even te vermelden dat het om een 3BG Variant 1.9TDI gaat De 3 kleuren die je noemt zijn voor de 3B van 2000, de 3BG heeft meer kleuren. Bij interieurcode GV hoort een kunstleren pookhoes (alleen compleet met pookknop e.d. te koop) in de kleur puur beige/zwart. Bestelnummer 3B0 711 113 SCF. Waarschijnlijk heb je dus sonnenbeige gekregen, Bestelnummer 3B0 711 113 LWY... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 25 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 25 mei, 2010 Het kan trouwens zijn dat de namen van de kleuren in België anders zijn maar dan kun je gewoon op die kleurcodes afgaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sammyke007 Geplaatst 25 mei, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 mei, 2010 Hier is de foto! Alvast bedankt voor de uitleg! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 25 mei, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 25 mei, 2010 Ja, da's fout Heb je de bon nog, misschien staat daar ook wel dat verkeerde bestelnummer op, dan weet je het zeker... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sammyke007 Geplaatst 26 mei, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 mei, 2010 Ja, da's fout Heb je de bon nog, misschien staat daar ook wel dat verkeerde bestelnummer op, dan weet je het zeker... Nope, er stond gewoon BEIGE op... Ik blijf zoeken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VolkswagenPassat Geplaatst 13 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 13 juni, 2010 Ik heb wel een idee voor je. Chech dit topic http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=110&t=32647&p=324785&hilit=Pookhoes+vervangen+met+foto%27s#p319489 Ik heb de hoes gekocht via marktplaats bij: Willem Stilma w.stilma@live.nl Voor 11,49 - Gratis verzending. Eerst vooruit een stukje leer ontvangen ivm de kleur (gratis). Met de kleurstaal kon ik zelf kiezen welke het dichst in de buurt kwam. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sammyke007 Geplaatst 15 juni, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 juni, 2010 Dankje, dat heb ik ondertussen gedaan, maar vreemd genoeg heeft hij ook niet de juiste kleur (ook te licht). Ik heb dan maar bij Willem een zwarte besteld, dat past altijd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ReneR Geplaatst 17 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2010 Ik zou er ook een zwarte in gezet hebben... Kleurt mooi af zeker met zwarte matten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VolkswagenPassat Geplaatst 17 juni, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2010 Ik heb zelf een beige hoes die prima staat. De automatten heb ik via internet in exact dezelfde kleur (907) Erg mooi maar wel vaak boenen. Met een sopje van groene zeep en een afwasborstel kan ik ze erg netjes houden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sammyke007 Geplaatst 17 juni, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 juni, 2010 ...en de zwarte is gemonteerd en staat prima! Ik upload binnenkort wel eens een pic! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten