Ga naar inhoud
  • 0

Rammel in dashboard Passat 3C


Riconl

Vraag

net mijn Passat opgehaald maar nu zit er een vervelende rammel in mijn dashboard.

Klinkt als een schroef die los zit dus een soort metaal op metaal.

Het lijkt onder dat rooster vandaan te komen wat bovenop het dashboard zit. Er zit in dat rooster volgens mij ook een lichtsensor in het midden.

Geluid maakt hij bij 2000rpm dus exact als je 50km/h in de 3de versnelling rijdt.

Iemand bekend met zo'n rammel? Hoe krijg je dat rooster eruit dan kan ik er eens onder kijken.

Zou ook nog uit de middelste luchtroosters kunnen komen boven de knop voor de alarmlichten. Zijn die ook los te maken??

Hoop dat jullie wat tips hebben...vooral hoe dat rooster los kan en eventueel andere oorzaken van zo'n rammel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ook alarm met en af fabrieksgarantie????????

Maar er zit bij mijn tellerunit geen kastje, puk etc etc o.i.d.

 

Bij mijn is het bij bepaalde toeren dat mijn linker lade begint te rammelen cq trillen. Ik heb het getest om met mijn lades open te rijden en 1 voor 1 te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik had alleen het getik van het bijstellen van de climatronic, irritant maar mee te leven. later en kwalijker begon de verwarming of koeling alleen als ie zin had en vandaag is het er helemaal mee opgehouden dus ik ben geneigd te denken dat alles met de climatronic te maken heeft, zeker omdat sinds de laatste vakantie bij de hogere toeren rond 2800-3500 (de berg op met de caravan erachter) er ook een zeer aanwezige rammel is bijgekomen achter het dashboard, voor zover ik kan zeggen ergens net rechts van   het midden.

 

maar affijn ik ben op zoek naar de locatie van de  kachelradiator die heeft de geest gegeven en terwijl alle verlichting het wel doet gaat de ventilator niet harder of zachter en ook niet als je de vooruit-ontwasemer aan en de aanjager op max zet. stilte...dan maar liever wat gerammel, overigens komen de zekeringen niet overeen en is er voorlopig niets stuuk...

ik ga nu maar opzoek naar een draadje over de aanjager maar rammelen doen ze dus allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden