Ga naar inhoud
  • 0

Geen Sharkvin...


Sharky

Vraag

Beste Passatfanaten,

 

Afgelopen maandag is eindelijk mijn Passat afgeleverd. Het betreft een 3C sedan Comfortline, 2.0TDi DSG, met executive plus, Dynamic- en R-line pakket. Bij de aflevering waren er toch wat zaken anders dan ik had verwacht...

 

De Sharkvin op het dak ontbreekt, hoewel mijn wagen wel af fabriek met een RNS510 is afgeleverd, is dat tegenwoordig standaard?? Daarnaast is mijn wagen afgeleverd met het R-line pakket wat standaard mee kwam met het Dynamic pakket. Er zit echter geen spoilertje op het kofferdeksel en ook de R-line logo's op de spatschermen ontbreken, of hoort dat tegenwoordig zo??

 

Begrijp me goed, ik ben iemand van less=more, dus hoe minder opsmuk ik op mijn wagen heb zitten, des te beter dat voor mij is. Ik wil alleen even zeker weten of de dealer zich wel aan zijn afspraken heeft gehouden en ik wel heb gekregen waarvoor ik heb betaald, althans, waarvoor ik bijtelling moet betalen.... Ik vraag me namelijk af of alles wel is goedgegaan met de bestelling en aflevering... Zo had ik expliciet een wagen zonder type aanduiding besteld, maar bij aflevering stond het hele verhaal gewoon op de achterkant geplakt. Ook heb ik een verwarmde voorruit gekregen, maar heb deze volgens mij niet besteld....

 

Ben dus enorm blij met mijn wagen zoals ie nu voor de deur staat, maar wil wel graag zeker weten dat alles goed is gegaan...

 

Groet,

Sharky

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Sharky,

 

Zoals gezegd in de reactie op TMC : sharkvin zit alleen op variant, bij sedan zit de gps antenne onder de achterruit gemonteerd...

Ik dacht wel dat er in een R-line pakket een spoiler op de klep zit... maar weet het echt niet zeker..

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Anders kachel je ff naar een andere dealer en vraag je daar ff hoe het zit :)

Gewoon die stealers tegen elkaar uitspelen :twisted:

 

En bij de 3B eb 3BG zit er achter in bij het reserve wiel en in het boekje een sticker met allemaal codes e.d. (oof je lac kleur e.d.) op die sticker staat alles dat erin moet zitten volgens mij.

Ik neem aan dat ze dit ook bij de 3C doen.

 

Kijk hier anders maar: http://igorweb.org/equidec/howto.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Anders kachel je ff naar een andere dealer en vraag je daar ff hoe het zit :)

Gewoon die stealers tegen elkaar uitspelen :twisted:

 

En bij de 3B eb 3BG zit er achter in bij het reserve wiel en in het boekje een sticker met allemaal codes e.d. (oof je lac kleur e.d.) op die sticker staat alles dat erin moet zitten volgens mij.

Ik neem aan dat ze dit ook bij de 3C doen.

 

Kijk hier anders maar: http://igorweb.org/equidec/howto.html

 

Erg Handig die link, thanks ReneR!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Beste Passatfanaten,

De Sharkvin op het dak ontbreekt, hoewel mijn wagen wel af fabriek met een RNS510 is afgeleverd, is dat tegenwoordig standaard?? Daarnaast is mijn wagen afgeleverd met het R-line pakket wat standaard mee kwam met het Dynamic pakket. Er zit echter geen spoilertje op het kofferdeksel en ook de R-line logo's op de spatschermen ontbreken, of hoort dat tegenwoordig zo??

 

Begrijp me goed, ik ben iemand van less=more, dus hoe minder opsmuk ik op mijn wagen heb zitten, des te beter dat voor mij is. Ik wil alleen even zeker weten of de dealer zich wel aan zijn afspraken heeft gehouden en ik wel heb gekregen waarvoor ik heb betaald, althans, waarvoor ik bijtelling moet betalen.... Ik vraag me namelijk af of alles wel is goedgegaan met de bestelling en aflevering... Zo had ik expliciet een wagen zonder type aanduiding besteld, maar bij aflevering stond het hele verhaal gewoon op de achterkant geplakt. Ook heb ik een verwarmde voorruit gekregen, maar heb deze volgens mij niet besteld....

 

He Sharky,

 

Voor zover ik weet zou het R-line pakket op een sedan een achterklepspoiler moeten bevatten. tevens logo's R-line aan de zijkant op het spatscherm.

Voorruitverwarming is normaliter onderdeel van een winterpakket (meeruitvoering, inclusief oa verwarmde ruitersproeiers en stoelverwarming). Is (was?) niet los verkrijgbaar.

 

Veel rijplezier verder met de voiture.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanks voor de tips, daar wordt het een stuk duidelijker van!

Blijf het vreemd vinden dat ik geen spoilertje heb en geen logo's op de spatschermen. Ben hier achteraf wel blij mee, want van mij hoeft al die opsmuk niet. Voor de bijtelling zal ik het nog eens bij een andere dealer checken.

@Carpcaro: Ik heb inderdaad stoelverwarming, dus de voorruitverwarming zal daar dan wel bijhoren.

 

Groet en allemaal een prettig weekend gewenst!

 

Sharky

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden