Ga naar inhoud

"chrome" strip rondom de ramen van een 3BG


dieter

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een 3bg variant met deze chroomachtige strips rond de ramen aan de zijkant.

 

Nu de vraag, kan dit er vlot af en moet er dan iets in de plaats komen ofzo? Ik wil het gewoon volledig zwart.

 

Daag Dieter

 

De lijsten aan de dak zijn met rivets vastgemaakt. De lijsten aan de achterruiten zijn deel van de ruiten en moeten compleet gewisseld worden.

De lijsten aan de deuren mag je zo wisselen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of iedereen het hier over de zelfde strips heeft, ik heb gisteren even gekeken en de strip loopt wel van voor (voorportier) in 1 stuk tot aa nde achterkant van het achterste raam, dus ik denk niet dat de stukken per raam apart eraf kunnen?

 

http://img181.imageshack.us/i/passat012ww5.jpg/

 

De chrome strip kan je zien op bovenstaande link, zijn drie stukken, boven volledig, onder volledig en dan aan eht achterste raam van boven naar beneden.

 

Daag Dieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of iedereen het hier over de zelfde strips heeft, ik heb gisteren even gekeken en de strip loopt wel van voor (voorportier) in 1 stuk tot aa nde achterkant van het achterste raam, dus ik denk niet dat de stukken per raam apart eraf kunnen?

 

http://img181.imageshack.us/i/passat012ww5.jpg/

 

De chrome strip kan je zien op bovenstaande link, zijn drie stukken, boven volledig, onder volledig en dan aan eht achterste raam van boven naar beneden.

 

Daag Dieter

 

Yep, drie stukken.

Rechte kant:

3B9 854 702 B 7Z7 (dak)

3B9 853 346 7Z7 (achterruit horizontal)

3B9 853 348 A 7Z7 (achterrui vertikal)

 

Linke kant:

3B9 854 701 B 7Z7 (dak)

3B9 853 345 7Z7 (achterruit horizontal)

3B9 853 347 A 7Z7 (achterruit vertikal)

 

 

Om de h/v lijsten te monteeren moet de achterruit gewisselt worden omdat een verschil in het dichtwerk bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vandeweek eens gaan praten met een carroserie bedrijf en eens kijken of het haalbaar is, anders laat ik ze zwart spuiten en in het slechtste geval blijven ze maar chrome.

 

Ze zijn in nieuwstaat, er is niks aan, maa rik ben niet voor chrome dus ik wil ze er af, moesten ze er in 1 stuk uitkomen wil ik ze graag verkopen, ik neem dan wel nog contact op met je steve.

 

Daag Dieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden