Ga naar inhoud
  • 0

Aero achterruitenwisser - ruststand


ridouan

Vraag

Ik ben van plan om m'n achter wisserarm te vervangen door een Aero versie (heb 'm al besteld bij AHW). Het valt me alleen wel op dat (bijna) iedereen meteen ook de wissermotor vervangt om 'm rechts te hebben liggen. Is dit alleen esthetisch of doet die wisser 't ook alleen maar goed als de ruststand rechts is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik ben van plan om m'n achter wisserarm te vervangen door een Aero versie (heb 'm al besteld bij AHW). Het valt me alleen wel op dat (bijna) iedereen meteen ook de wissermotor vervangt om 'm rechts te hebben liggen. Is dit alleen esthetisch of doet die wisser 't ook alleen maar goed als de ruststand rechts is?

 

Standaard ligt de aerotwin rechts, dus ja esthetisch. Qua werking maakt het niets uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is goed zelf te doen, let alleen wel op het kleine o-ringetje, dat ben je zo kwijt. Een van onze mede-forummers heeft dit ook heel uitgebreid beschreven op het forum, wel zonder foto's, maar heel duidelijk. Die beschrijving heb ik toen ook gebruikt en was volgens mij van LvR als ik me niet vergis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is goed zelf te doen, let alleen wel op het kleine o-ringetje, dat ben je zo kwijt. Een van onze mede-forummers heeft dit ook heel uitgebreid beschreven op het forum, wel zonder foto's, maar heel duidelijk. Die beschrijving heb ik toen ook gebruikt en was volgens mij van LvR als ik me niet vergis.

 

:embarassed: Ik heb de post nu ook gevonden... volgende keer zal ik wel ff tot 10 tellen (en de zoek functie goed gebruiken) voordat ik post :angel:

 

Ik ga 't maar gewoon zo laten denk ik, zolang ie goed wist ben ik allang blij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden