Ga naar inhoud
  • 0

comfortmodule foutje?


Mark_Exel

Vraag

ik heb vandaag m`n auto naar de garage gehad en ik kreeg m`n terug met de mededeling dat ze er niet uitkwamen met mijn auto, mijn comfortmodule gaf namenlijk nogal wat foutjes weer net als mijn airbag systeem (zie mijn ander topic) maar dit zijn dus de meldingen die mijn comfortmodule weergaf, is hier iets aan te doen of moet ik een nieuwe comfort module hebben want het is namenlijk wel knap irri dat als je tanken wil je eerst je kofferbak moet gaan slopen om het pinnetje manueel te bedienen, en je ramen vanzelf open gaan op elk gewenst tijdstip enz enz

 

foutcode 1330

foutcode 928

foutcode 943

foutcode 929

foutcode 944

foutcode 930

foutcode 931

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb de comfortmodule eruit gehad en ook de box waar deze in zit, kurkdroog zowel in de box/module als onder de box..maar heb er nu een ander probleem bij...m`n richtingaanwijzer doet het niet meer, zowel links als rechts niks meer, vreemd want de alarmlichten doen het nog wel...maar ligt dit nu ook aan de comfortmodule of is dit weer wat anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

na even in je andere topic gekeken te hebben zie ik dat je een 3B hebt uit 97

 

ik heb hier een module liggen die volgens mij alleen geschikt is voor nieuwere type 3BG (1CO 9595 799 C)

 

tevens met 2 stekker aansluitingen

 

Ik kan je niet met zekerheid zeggen of dat compatible is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat weet ik ook niet of dat compatible is..daar kunnen we toch maar op een manier achterkomen denk ik en dat is aansluiten en proberen in te leren? of zit ik er nu naast..ik zou het echt niet weten anders, dit is mijn eerste passat en tevens ook m`n eerste auto met zoveel electronica, dus heb er nog niet echt zoveel verstand van, is het schadelijk voor de module/auto als ie niet compatible is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden