Ga naar inhoud

Weer een K04 slachtoffer


DM

Aanbevolen berichten

Op weg naar huis, de ringweg was helemaal verlaten, ik sta voor 1 van de vele stoplichten te wachten tot het eindelijk groen wordt komt er een geheel lichtblauwe Golf III langszij met alles d'r op en d'r aan, je weet wel :roll: . Ik denk OK, you're on en schakel nog even de airco uit. Ik laat m'n Passat nog wat terugrollen (wie bedenkt er nou een helling vlak voor een stoplicht) want de Golf was wat achter me gaan staan en toen groen, bam, volgas 1 beetje wielspin / 2 / 3, keek in m'n achteruit en zag nog een klein blauw golfje, ach gut. Blijft leuk af en toe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat Golfje was van een zoon van de bestuurder, oudere vrouw van 45~50jaar. :lol:

En die rij jij er uit, whahaha :angel:

Doet me denken aan een CRX, die ik van de week zag, een boekenrek achterop, geblindeerde ramen (voer voor Master!). Die ging ook ronkend naast me, dus ik denken dat er een jong gast in zat, vervolgens reed hij me er bijna uit, tot dat hij zich gigantisch mis schakelde, ik dacht Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Later kom ik hem bij mij in de buurt weer tegen, ik kijken wie er uit stapt, :? Lambodeuren (?!!) gaan open, een oudere man, witte haren, met een staart en een wandelstok!! stapt uit, ik dacht "ik heb een run gedaan tegen mijn vader!!!"

Dit verzin je toch niet!!!

Ik neem aan dat zijn zoon de wagen in stapt, en die legt er een plakkaat rubber op het wegdek neer!! Daar had geen kans bij hem gehad.

 

(let op! het was niet mijn vader, het was alsof)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Banden slijten nou eenmaal, soms wat sneller. Zelfde met je benzineverbruik/kosten, soms wil je wat harder en dan denk je ook niet van oh god wat een euros.

 

De bestuurder in kwestie was van het mannelijke geslacht, laag in de twintig, paste precies in het plaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Banden slijten nou eenmaal, soms wat sneller. Zelfde met je benzineverbruik/kosten, soms wil je wat harder en dan denk je ook niet van oh god wat een euros.

True, true

 

De bestuurder in kwestie was van het mannelijke geslacht, laag in de twintig, paste precies in het plaatje.

Je mag het ook "snotneus" noemen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik gum niet :D ... ik kan dat niet want ik weet niet goed hoe dat moet :P

Wil je echt weten hoe je moet gummen?

 

Nah zorg dat je bandjes goed op temp zijn (moet nu niet zo moeilijk zijn)

Ga met je wagen op een oude klinker weg staan en geeft een beetje gas (gas pedaal 30%) en laat je je koppeling opkomen, wanneer die maar iets beweegt laat je tegelijketijd je koppeling snel los, en geeft volgas.

 

Of je neemt een stuk papier je tekent een mooi poppetje met een potlood en als je het poppetje niet mooi vindt pak je een gum en gumt het weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je echt weten hoe je moet gummen?

 

Nah zorg dat je bandjes goed op temp zijn (moet nu niet zo moeilijk zijn)

Ga met je wagen op een oude klinker weg staan en geeft een beetje gas (gas pedaal 30%) en laat je je koppeling opkomen, wanneer die maar iets beweegt laat je tegelijketijd je koppeling snel los, en geeft volgas.

 

Thnx, straks eens proberen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden