Ga naar inhoud

Chroomstrippen plakken.


EmptyHead

Aanbevolen berichten

Oke, ik ben ook weer wat van plan. Zag een paar foto's van mensen die een chroomstrip in het interieur hadden geplakt en dat zou ik ook graag willen. Strippen heb ik al.

Nu voor ik ga plakken moet je hem natuurlijk ontvetten anders hecht hij niet goed. Maar met wat. Ik wil nauurlijk niet mijn dashboard en deurpanelen verpesten door het ontvettings middel.

Iemand die mij dit kan en wil vertellen.

 

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, je kunt er een auto op laten lopen(en laten ploffen) zo brandbaar is dat spul...

 

Ik denk dat je dan misschien nog beter iets als spiritus of brillendoekjes kunt gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks van te zien hoor ... je moet er ook geen hele bus opspuiten

 

Ik vind dit een van de slechtste adviezen die je kunt geven...

Remmenreiniger is super aggressief! één drupje op je autolak en je kan hem naar de spuiter brengen...

 

Als zijn dashboard hierdoor nu beschadigd?? Betaal jij dan de rekening??

Nee geen remmenreiniger gebruiken om te ontvetten, maar gewoon een beetje wasbenzine op een doekje en voorzichtig over het te behandelen vlak wrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

één drupje op je autolak en je kan hem naar de spuiter brengen...

 

Ik zal het nog sterker vertellen ....

Ik heb het gebruikt om de lak schoon te maken aan de buitenkant waar mijn chroomstrips zitten ... ik heb het gebruikt om mijn achterruitje schoon te maken waar mijn meguiars sticker zit, ik heb het gebruikt om mn achterruit schoon te maken waar mijn spoiler en mn rockford sticker zit, ik heb het gebruikt om aangekoekt vuil uit de randen van mn kofferklep en motorkap te halen. Of in andere woorden ... ik heb zo ontzettend veel remmenreiniger op mijn lak en andere onderdelen wat dan nu ******** zou moeten zijn gebruikt, dat wil je niet weten :P .... vreemd dat alles er toch nog steeds spik en span uitziet :lol:

 

Edit by Chippie: Taalgebruik verwijderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de adviezen. Dus geen remmenreineger. Wasbenzine lijkt mij ook niets omdat dat ook een vettig goedje is maar dit komt door mijn vak waardoor ik dit weet. [onderhoudschilder] Zit te denken aan Universol. Biologisch schoonmaakmiddel, voordeel hiervan is dat et niets stinkt en ff gezonder voor je huid is. Anders dreft.

 

Bedankt en omdat jullie schijnbaar foto geil zijn zal ik die gelijk gaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo agressief is remreiniger ook weer niet. Wat je mischien in gedachten hebt is de remolie die is wel agresief. Ontvetten met remreiniger gaat wel en het verdampt ook nog snel. Dus als je dit op een doekje doet en je veegt er een keer over is het goed . Natuurlijk niet gaan inwrijven.

 

Het beste is carroserie reiniger, deze laat niet zo'n waas achter als wasbenzine.

Geen thinner want die is nog agressiever dan remreiniger.

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo agressief is remreiniger ook weer niet. Wat je mischien in gedachten hebt is de remolie die is wel agresief. Ontvetten met remreiniger gaat wel en het verdampt ook nog snel. Dus als je dit op een doekje doet en je veegt er een keer over is het goed . Natuurlijk niet gaan inwrijven.

 

Amen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden