Ga naar inhoud

  • 0

Welke kabelboom 3C camera naar rns510


PassatMotion

Vraag

Heb onlangs via e-Bay een volledige set kunnen aanschaffen kabelboom- regelapparaat - camera.

Maar de kabel dat tussen de RNS510 en het regelapparaat ziet ontbreekt :( en kan deze niet vinden in €tk@ en €ls@win.

Is er iemand die mij kan helpen :embarassed: met het juiste onderdeel nummer door te geven zodat ik deze kan aanschaffen bij de dealer en of e-bay.

De kabel die ik zoek vertrekt van het regelapparaat -J772- met een 54polige stekker -T54b- naar de RNS

 

Kabelboom links 3C9 971 147 L

Kabelboom Rechts 3C9 971 148 S (voor toekomstplannen)

2daxe1w.jpg

 

Regelapparaat -J772- 3C0 907 441

kaiopk.jpg

 

Camera Artnr 5N0827566 D (past enkel in MJ2008 kofferklep 3c9 827 025 K) -aangepast 11maart-

2zswmrc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Als die van 2005 is heb je wat aanpassingswerk : gat van de handgreep groter maken (in alle richtingen), plaatverlichting aanpassen... Ik heb ook nog een passende achterklep... met de juiste opening voor de camera...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als die van 2005 is heb je wat aanpassingswerk : gat van de handgreep groter maken (in alle richtingen), plaatverlichting aanpassen... Ik heb ook nog een passende achterklep... met de juiste opening voor de camera...

 

grtz, dre

 

 

Ha ha Andre, en meteen een spuitbus verf erbij voor de juiste kleur en de motoren voor een elektrisch achterkleppie :D blijft verslavend al die mods.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Willem,

Nu je erover begint, ik had al een setje motoren voor een achterklepje gezien :D . Waren alleen voor een erg veel te jonge Passat :angry: .

Maar als die klep van Dre grijs metallic is :roll: kunnen we zaken doen.

Hier kun je hem zien...

 

http://www.autobedrijftenhove.nl/onze-voorraad-occasions/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_1_9_tdi_77kw_comfortline_bsn-689445.html

 

Heb trouwens meer snode plannen met deze wielen :evil: , Mag moeke alleen nog niet weten.

Enneh de wielekes zijn niet de wielekes die op de foto staan maar alumunium velgjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sorry, geen grijs... je zou kunnen kiezen uit blauw of zwart... ik heb niet alle kleuren liggen :lol:

 

En klepmotoren is ook geen probleem, heb ik ook nog een setje of 4 liggen (waaronder ook een kabelboom voor de achterklep, voorzien voor electrische klep én camera....) :mrgreen:

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is toch net iéts méér werk.... heb ik gemerkt bij het uitbouwen van het schuifdak... er zit daar een behoorlijk frame aan het dak, wat er niet is bij de 'standaard' dakuitvoering.

 

Maar ja, eigenlijk heb je wel gelijk.... als je dan toch bezig bent...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Willem,

Nu je erover begint, ik had al een setje motoren voor een achterklepje gezien :D . Waren alleen voor een erg veel te jonge Passat :angry: .

Maar als die klep van Dre grijs metallic is :roll: kunnen we zaken doen.

Hier kun je hem zien...

 

http://www.autobedrijftenhove.nl/onze-voorraad-occasions/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_1_9_tdi_77kw_comfortline_bsn-689445.html

 

Heb trouwens meer snode plannen met deze wielen :evil: , Mag moeke alleen nog niet weten.

Enneh de wielekes zijn niet de wielekes die op de foto staan maar alumunium velgjes.

 

Passat ziet er strak uit, zou de link trouwens verwijderen als ik jou was, je moet erg oppassen met kentekens in beeld......

Kijk nog even goed of er geen blaartjes rond de kentekenverlichting zitten, is bekende kwaal bij deze 1e serie.

Verder kun je de motorcode vinden in het onderhoudsboekje of op de sticker op midden deurstijl links of in de bak reserve wiel. Code zul je nog vaak nodig hebben dus leer die 3 letters maar uit je hoofd :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha linkje werkt al niet meer. :D

 

Heb trouwens bij BM-Onderdelenshop een kabelboom op de kop getikt. Verder nog een adresje voor onderdelen: carsystems.pl. Had eerst zo iets van polen :( maar OPC kabelboom besteld en het spul is al binnen :D

 

En idd zitten er wel roestplekjes rond de kentekenverlichting maar ik moet toch al hakken en snijden om de handgreep in de klep te krijgen. Dat meteen maar aanpakken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Haha linkje werkt al niet meer. :D

 

Heb trouwens bij BM-Onderdelenshop een kabelboom op de kop getikt. Verder nog een adresje voor onderdelen: carsystems.pl. Had eerst zo iets van polen :( maar OPC kabelboom besteld en het spul is al binnen :D

 

En idd zitten er wel roestplekjes rond de kentekenverlichting maar ik moet toch al hakken en snijden om de handgreep in de klep te krijgen. Dat meteen maar aanpakken :)

 

Ik wil je er op wijzen dat roest rond de kentekenverlichting achterklep een bekend probleem is, ga hiermee eerst langs de dealer om te zien of er garantie op zit, ga daarom geen blaren doorprikken, voor hetzelfde wordt je klep nog vervangen onder de carrosserie garantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden