Ga naar inhoud

parkeersensoren overzetten ? 3c


svenergy

Aanbevolen berichten

ik wou vandaag mijn us grill zetten op de passat , maar ik krijg de originele grill met geen manier van de bumper af .

nu hoop ik dat hier sommige zijn die mij kunnen vertellen hoe ik te werk moet gaan .

dit is zelf ook de eerste keer dat ik iets aan de passat doe dus het volste vertrouwen heb ik er ook nog niet in daarmee dat ik het maar even voor de zekerheid aan jullie vraag .

 

mvg

Svenergy

Link naar reactie
Delen op andere sites

eitje

 

4 schroeven of 6 bovenop

 

En 2 onder de nummerplaat in de grill

 

En als dat niet wil, draai dan ook even je kentekenplaat los.

Meestal zitter er zulke lange schroeven ........die vast zitten aan de bumperbalk (hoe je het ook noemt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je de bumper hiervoor niet demonteren ?

ik heb de grill net langs me liggen en ik zie idd de 2 schroefpunten onderaan aan de grill zitten maar daar kan je zo toch niet bij of zit ik verkeerd ?

@hiddem bij mij zitten er van die korte schroefjes in die enkel in het kunststof gedeelte zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je de bumper hiervoor niet demonteren ?

ik heb de grill net langs me liggen en ik zie idd de 2 schroefpunten onderaan aan de grill zitten maar daar kan je zo toch niet bij of zit ik verkeerd ?

@hiddem bij mij zitten er van die korte schroefjes in die enkel in het kunststof gedeelte zitten

 

Kun je zo bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke het is gelukt ! , maar ik zit nog met een probleem .

ik heb juist gezien dat ik de parkeersensoren uit mijn orginele grill moet hale en die in de us grill zetten.

maar dat is een soort kit waar die mee zijn vastgezet en nu wou ik vragen of iemand wist hoe ik dit op de meest beste manier doe zodat ze niet kapot gaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe moet je een grill met parkeersensoren-voorbereiding hebben. Alle grille's zijn er in twee varianten.

 

In dit voorbeeld gaat het weliswaar om de sensoren tbv de parkeerassistentie, maar het zijn dezelfde sensoren. Hier is die inbouw beschreven:

 

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=176

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de grill zitten ook de gaten van de parkeersensoren , alleen de sensoren zelf moet ik overzetten.

maar ik ben bang dat ik die kit heel stuk ga maken en de sensor dan krom erin zit of zelfs terug eruit valt .

is dit eigelijk wel normaal want de behuizing voor de sensor in te klikken is er zeg maar uitgehaald .

ik zie nog wat van die kit zitten . ik heb deze grill 2de hands gekocht ik weet dus niet of het wel normaal is dat die behuizing eruit gehaald is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden