vwdimipassat Geplaatst 24 januari, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2010 Ik heb vandaag het gasklephuis gereinigd. Was een leuk en makkelijk klusje om te doen. Ik heb alles schoongemaakt met remmenreiniger en een (oude) tandenborstel. Ik heb meteen even gekeken naar mijn bougies maar volgens mij moeten die wel vervangen worden. Hier onder een paar foto van het verschil en de oude bougies. Maandag even langs de garage om het gasklephuis te laten calibreren en om 4 nieuwe bougies aan te schafen. Gr Dimitri Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 24 januari, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2010 zo.. die is weer als nieuw.. en idd.. een paar nieuwe vonkjes erin en rijden maar.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 RichardBron Geplaatst 24 januari, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2010 Nice job! En die bougies waren idd aan vervanging toe. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gert-Jan Geplaatst 24 januari, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2010 Kan je een how to maken voor de KB? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 24 januari, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2010 Kan je een how to maken voor de KB? Zal ik van de week even doen Gr Dimitri Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 2 februari, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 februari, 2010 Vandaag eindelijk even tijd gehad om het gasklephuis weer in basis stand te laten zetten. Wat een verschil ik wist niet dat er zo veel verschil merkbaar zou zijn na het calibreren. Hij start rustiger, loop mooier stationeer en trekt op als een gek Misschien scheelt het ook nog in verbruik? Gr Dimitri Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 VWillemsen Geplaatst 8 februari, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 8 februari, 2010 Ben door Vdub ook getipt om mijn gasklephuis te laten calibreren, ivm lichte schokken bij gas geven en gas loslaten. Goed om te lezen, dat het verschil zo goed merkbaar is. Wat was je overigens kwijt voor het laten calibreren ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 8 februari, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 8 februari, 2010 Ben door Vdub ook getipt om mijn gasklephuis te laten calibreren, ivm lichte schokken bij gas geven en gas loslaten.Goed om te lezen, dat het verschil zo goed merkbaar is. Wat was je overigens kwijt voor het laten calibreren ? Ik was ongeveer (bonnetje kwijt) 35 ex btw kwijt. Gr Dimitri Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Twanzel Geplaatst 8 februari, 2010 Rapporteer Share Geplaatst 8 februari, 2010 VAG com kabel is goedkoper dimitri Goed om te horen dat het wel merkbaar is. enne je onderschrift kun je wel aanpassen nu, pdc is er toch? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vwdimipassat Geplaatst 9 februari, 2010 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 9 februari, 2010 VAG com kabel is goedkoper dimitri Goed om te horen dat het wel merkbaar is. enne je onderschrift kun je wel aanpassen nu, pdc is er toch? Voordat ik vag-com uitgevogeld heb En inderdaad zal het onderschrift aanpassen PDC is wel binnen sensoren zitten al in de onderlip alleen nu nog even onder de auto monteren. Gr Dimitri Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
vwdimipassat
Ik heb vandaag het gasklephuis gereinigd.
Was een leuk en makkelijk klusje om te doen.
Ik heb alles schoongemaakt met remmenreiniger en een (oude) tandenborstel.
Ik heb meteen even gekeken naar mijn bougies maar volgens mij moeten die wel vervangen worden.
Hier onder een paar foto van het verschil en de oude bougies.
Maandag even langs de garage om het gasklephuis te laten calibreren en om 4 nieuwe bougies aan te schafen.
Gr Dimitri
Link naar reactie
Delen op andere sites
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten