Ga naar inhoud

Raamstrips 3bg


MarcMN

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen wat de mogelijkheden zijn om de raamlijsten van m'n 3bg uit te wisselen met zwarte exemplaren?

Ik heb deze voor zover ik kan herinneren nog nooit op de 3bg gezien (standaard dan), terwijl de 3b juist weer altijd de zwarte met rubber toplaag heeft.

 

Is het mogelijk deze uit te wisselen? Ik heb me eens laten vertellen dat als ze verwijderd zijn de lijsten makkelijk vervormen/beschadigen en moeilijk opnieuw te monteren. En spuiten terwijl ze gemonteerd zitten zal waarschijnlijk een afplakdrama zijn?

 

Waarschijnlijk ben ik de enige die dit mooier vind há há, maar lijkt me wel strak staan alles zwart: stootstrips, dakrails en dorpelbescherming!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk ben ik de enige die dit mooier vind há há, maar lijkt me wel strak staan alles zwart: stootstrips, dakrails en dorpelbescherming!

Je bent niet de enige die het mooier vindt. ik heb het ook willen doen. Ik vond alleen na een tijdje het chroom niet meer zo misstaan. Als je een goede oplossing weet en hij is redelijk betaalbaar, let me know :-) dan wil ik dat in de toekomst ook nog eens doen. succes :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O.k. dan Danny we gaan daar eens wat voor bedenken! Maar zijn de chrome exemplaren te (de)monteren? Ik kan ze wellicht op mijn werk (als ze dus netjes los te halen zijn) laten voorzien van een goede hechtprimer en vervolgens kunnen ze dan in principe in elke gewenste kleur gespoten worden. Maar als ze aftermarket, of via de "stealer" besteld kunnen worden voor de 3b, de zwarte dus, hoeven we het wiel niet opnieuw uit te vinden!

 

Mijn auto is donkerblauw, Sportline en heeft zoals gezegd veel zwart, de stootstrips en dorpelranden. Ook overweeg ik dan m'n velgen zwart te maken, de chrome strips doen dan gewoon afbreuk aan het geheel in dit geval vind ik.

 

Mocht ik verder komen hiermee zal ik je op de hoogte houden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foliëen is misschien nog wel mooier ook. Resultaat is glad, lak valt er niet af, en met hoogglans folie krijg je niet het effect in een lagere uitrustingsniveau te rijden. BMW gebruikt sinds enkele jaren vor de auto's met M-pakket hoogglans raamlijsten, dit in tegenstelling tot basisuitvoeringen welke matzwarte lijsten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden