Ga naar inhoud

paar vragen en problemen


4motionv6

Aanbevolen berichten

goedenavond,, na mijn auto bij de garage terug te hebben gekregen,, karel utrecht theodor bedrijf,, is mijn asbak stuk,, mijn klepje wil net niet dichtgaan alsof hij ergens blijft haken( bekend probleem bij jullie )??? mijn motorkap gaat dus niet meer open via de hendel in de auto wel, maar het duimpie dat uit me grill steekt lijkt wel of ie gespannen moet worden,,, en ze hebben me bekleden erg vieze gemaakt overal zwarte vlekken handen enz enz hoe ik die vlekken het beste eruit kan krijgen?? (nu met een nat doekje gedaan),, en me auto nog steeds niet apk gekeurd nu rijdt ik er gewoon in maar is dat wel slim,, ( hij heb dus een briefje voor me geschreven)de garage heeft hem wel apk goed gekeurd het wachten is nog op 1 onderdeel bij vragen telefoon nummer enz enz,,zou de politie moeilijk gaan doen,,,,??? graag tips aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb begrepen dat je zonder geldige APK formulier niet moet rijden met die auto of je kunt een boete krijgen.

ALs dat onderdeel niet deel uitmaakt van de APK keuring snap ik niet waarom hij geen APK formulier heeft meegegeven

Oh meldt even welk type auto/passat je heb sommige problemen komen niet bij alle modellen voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig net een bon binnen van het CJIB vanwege het niet-apk gekeurd hebben van de Polo á 96 euro.. de Polo was idd ook niet meer gekeurd sinds augustus ofzo.. omdat ie in de opslag stil staat en ik vergeten was de polo te schorsen..

 

De Passat was al sinds juni niet meer gekeurd ivm die motorombouw.. nog geen bon van gehad.. nu wel weer apk gekeurd.

 

De RDW zal wel de letters op alfabetische volgorde ofzo langsgaan en dan de melding naar het CJIB doorsturen voor de incassering..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag je auto laten keuren vanaf 2 maanden voor de vervaldatum van de huidige keuring.

Word je auto afgekeurd bij die keuring, heb je nog 2 maanden de tijd om je auto te laten maken en vervolgens opnieuw te laten keuren.

Dit voorkomt dat je zonder APK gaat rond rijden.

 

Even een tip in het algemeen :)

 

Tevens mocht je een ongeluk veroorzaken zonder dat jouw voertuig APK goedgekeurd is kan dit verzekering technisch problemen geven als ik het goed zeg.

 

Voor het reinigen van je bekleding kan je eventueel remmen reiniger gebruiken (eerst proberen op een onopvallend stukje, mocht het je bekleding aantasten).

Anders gewoon een interieur reiniging laten doen.

 

Heb je al beklag gedaan bij de garage? Want dit is natuurlijk niet hoe je een auto afleverd aan de klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden