Ga naar inhoud

3c us highline grill


svenergy

Aanbevolen berichten

ik weet niet of het topic juist staat maar ga het erop wagen .

ik wou eens weten waar jullie je US highline grill voor de passat 3c hebben gevonden , want ik vind het niet zo direct in de zaak .

Ben al bij verschillende tuning winkels geweest maar daar vielen ze als bakstenen uit de lucht toen ik hun vroeg of ze aan een us grill konden komen .

hoop dat jullie me wat kunnen helpen .

 

mvg

Svenergy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of het topic juist staat maar ga het erop wagen .

ik wou eens weten waar jullie je US highline grill voor de passat 3c hebben gevonden , want ik vind het niet zo direct in de zaak .

Ben al bij verschillende tuning winkels geweest maar daar vielen ze als bakstenen uit de lucht toen ik hun vroeg of ze aan een us grill konden komen .

hoop dat jullie me wat kunnen helpen .

 

mvg

Svenergy

Hiddem van dit forum had voordat hij zijn R-Line grill plaatste een US Highlibegrill. Neem eens contact met hem op, wie weet heeft hij een antwoord. Bij "Mijn verhaal" staat een eigen topic van hem, met ook foto's van die grill. Misschien staat er ook wel in waar hij hem weg heeft. Topic: viewtopic.php?f=103&t=27743

 

Edit: Ik lees net dat Hiddem hem van de Duitse Ebay heeft. Die dus maar even in de gaten houden wil je hem goedkoper hebben dan bij de Nederlandse dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze de 4 mogelijke us nummer, kunnen ze niet meer zeiken dat ze niks vinden, wel triestig hoor dat ze je niet verderhelpen :roll:

 

 

3C0 853 651 A PWF

Kühlergrill

schwarz/chromglanz

"USA" "J" "CN"

124,70

 

3C0 853 651 E PWF

Kühlergrill mit vercromten Zierleisten

schwarz/chromglanz

"USA" "J" "CN"

124,70

 

3C0 853 651 C PWF

Kühlergrill für Fahrzeuge mit PDC

schwarz/chromglanz

"USA" "J" "CN"

124,70

 

3C0 853 651 G PWF

Kühlergrill mit vercromten Zierleisten für Fahrzeuge mit PDC

schwarz/chromglanz

"USA" "J" "CN"

124,70

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi , had al een tijdje niet meer in het topic gekeken maar is allemaal zeer intressante antwoorden naarvoor gekomen .

daarvoor al even bedankt zeggen.

ik had nog een vraagje bij die order numbers .

wat wilt dat USA J CN eigelijk zeggen ?

zijn dat de soorten modellen zoals de US grill de europese grill enzo ?

 

mvg

Sven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden