Ga naar inhoud

3C leds in kenteken


geani

Aanbevolen berichten

hallo

 

wil dus leds in kentekenplaat maar ik krijg dus gewoon die 2 units niet uit de kofferplaat

 

ik kreeg al de raad om de vijsjes los te schroeven, maar bij mij zitten er dus GEEN vijzen!!!!

 

heeft iemand dit al gedaan$

 

ook heb ik zo'n units tegengekomen op ebay voor 50 euro? is dit goed of hebben jullie er goedkopere inzitten?

 

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... K:MEWAX:IT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Geani,

 

Ik heb laatst zo'n setje gekocht via E-Bay, maar bij mijn Passat pasten ze niet. Er zit namelijk verschil in de diverse 3C's qua verlichtingsunits. Voor het uitbouwen van de originele units moet je het gehele binnenpaneel van de achterklep eruit halen, daarna kun je er pas bij. Mijn units zitten echter ingegoten in een complete unit waarin ook de kofferklepopener zit en kun je dus niet los vervangen. Maar zoals gezegd verschilt dit per type. Als jij wel losse units hebt, mag je mij setje wel overnemen voor € 35.

 

Ik heb nu gewoon een paar Xenon SMD Festoon buislampjes gehaald met Canbus ondersteuning. Ik heb dus nu de originele lampies vervangen en heb zo goed als hetzelfde effect :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook leds in mijn kenteken verlichting van mijn 3c, je kunt bij de autoshop ook losse lampjes kopen met led.

Ik heb ze van Pilot, kenteken verlichting is niet aangesloten op je canbus. Haal er maar eens lampje als ze branden.

Geen meldingen of niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook leds in mijn kenteken verlichting van mijn 3c, je kunt bij de autoshop ook losse lampjes kopen met led.

Ik heb ze van Pilot, kenteken verlichting is niet aangesloten op je canbus. Haal er maar eens lampje als ze branden.

Geen meldingen of niks.

Klopt inderdaad. Ik had de auto 1 dag en was bij mij een stuk. Zag ik in de avond met de coming/leaving home functie. Je krijgt inderdaad geen meldingen. Ik ga ook eens kijken voor ledjes. Geven net wat meer licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook leds in mijn kenteken verlichting van mijn 3c, je kunt bij de autoshop ook losse lampjes kopen met led.

Ik heb ze van Pilot, kenteken verlichting is niet aangesloten op je canbus. Haal er maar eens lampje als ze branden.

Geen meldingen of niks.

Klopt inderdaad. Ik had de auto 1 dag en was bij mij een stuk. Zag ik in de avond met de coming/leaving home functie. Je krijgt inderdaad geen meldingen. Ik ga ook eens kijken voor ledjes. Geven net wat meer licht.

 

krijgt enkel pas melding als beide lampjes defect zijn dacht ik, 1 ledlampje plaatsen en een origineel lampje ging alles nog bij mij. pas bij 2 ledlampjes geplaatst gingen ze na 2 seconden terug uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden