Ga naar inhoud

Distributieriem vervangen bij vagtechniek.


evertt

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,

 

Ja, even uit geweest in verband met moeilijke examens.

 

Maar ondertussen stond mijn kilometerteller te blinken op 120000km dus distributieriem.

Nu ja het meest van mijn onderhoud doe ik gewoon zelf, is leuk en je spaart een paar centjes uit. Maar voor de distributieriem is er zo iets tussen de oren hé! Alé voor een diesel dan toch.

Ik heb ook de hulpstukken niet om de boel vast te zetten, en zal het eerlijk toegeven neem het risico niet.

 

Dus op zoek naar mensen die daar wel bedreven in zijn. Ik woon vlak naast een reuzeverdeler, als je daar binnenkomt en je zegt dat je het onderhoud zelf doet dan valt die meute van 10 man die daar achter de toonbank staan te nietsen allemaal flauw!

 

Dus ik wou iets zoeken waar ik mij thuis voelde. Ik woon in Antwerpen dus het noorden van Nederland leek mij net iets te ver. Op deze site of de TDI club (weet ik niet meer) ben ik dan de reclame van VAGtechniek tegengekomen. Op hun website gaan zien, pakketten om je onderhoud zelf te doen, onderdelen die je naar keuze zelf kunt inbouwen of laten inbouwen. Dus deze mensen werken met passie en begrijpen dat je een deel zelf doet aan je wagen!

 

Dus even een datum geprikt en er naar toe! Moet zeggen is SUPPER meegevallen een echte aanrader! Vriendelijk, behulpzaam, nette werkplaat, goed materiaal, het kan niet beter.

 

Distributieriem is vervangen zoals het hoort (een beetje volgens de normen van de vliegtuigindustrie maw ook alle bouten en de pomp en de spanrollen)

Mijn probleem waar ik al maanden mee worstelde over de zwarte dieselfilter is opgelost. Zolang hij niet te vet is, is dit normaal, oef!

 

Dus geen tandempomp te vervangen bij gevolg nog wat centjes over. Dus kon ik aan Lucas vragen om even de EGR klep te dichten via de software en heeft hij er ineens een update van het motormanagementprogramma uitgevoerd.

 

Rijdt mijn autootje nu super! Nog nooit zo goed gereden, het is een plezier om rond te tuffen.

Ik ben blij!!

 

Één klein psje als je van België komt centjes meenemen. Zal ik volgende keer ook doen.

 

Veel succes Vagtechniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden