Ga naar inhoud

Side Skirts gemonteerd op m'n Passat 35i


Ruff-Ryder

Aanbevolen berichten

Van t weekend heb ik m'n side skirts gemonteerd staat wel netjes.. maar moet nog wel gespoten worden net als de voorbumper, ik heb ook al een rs achterbumper besteld en een front met booskijkers, jammer genoeg is de levertijd 4 weken :( maar ach dan heb ik wat om naar uit te kijken :wink:

 

http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3CjBIQV_flMEUBAdjJ5WOUWAO42Hjz89ZYcMMzyxQ_mlbTp7dBX1e5dFsn-J-2Ug4I07SC-qmothqMxysrOFFW_ldyLO4LOjGs4Hr44RO7kdL6jmaWw-IC86i7NWpMRmE

 

http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3CjBIQV_flMEUBAdjJ5WOUWAO42Hjz89YTCN54tS-DBH7WhjXyJvScmPmwFaXO4tQ3rxuMD3uDU8P0NHegPgWD_KurP27EzITPadieJIjmNyDvLVR62Lpxx-KE0OzvzDbxsBx50xjOPw

 

 

Dit is de Front die ik over 4 weken heb 8)

 

VWPAB3GR02.jpg

 

En dit is de achterbumper die ik ook over 4 weken heb 8)

 

VWPAB3AB02.jpg

 

Het wordt nog wel wat :P:P:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een normale 1.8 (liefst PG) hebt, dan kun je daar zonder veel problemen wel een G-Lader opschroeven.

 

Turbo kan ook... daar zul je vast nog wel ruimte voor hebben.

 

Met beiden zit je alleen aan een intercooler die ergens geplaatst moet worden.

 

Ik ken mensen die dat wel willen en kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een normale 1.8 (liefst PG) hebt, dan kun je daar zonder veel problemen wel een G-Lader opschroeven.

 

Turbo kan ook... daar zul je vast nog wel ruimte voor hebben.

 

Met beiden zit je alleen aan een intercooler die ergens geplaatst moet worden.

 

Ik ken mensen die dat wel willen en kunnen.

 

 

Owwwww is dat zo... wat moet er zoal aangepast worden dan... ik wil er wel wat meer info over weten :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kvind m ook stoer!

 

Ik neem aan dat je de hele auto laat spuiten?

Welke kleur? 8)

 

Dank je René ,

 

Ik wil m idd over laten spuiten maar dan moet er wel alles op zitten.. Ik ben echt gek op de kleur Baby-Blauw... maar ik heb ook wel witte passats 35i gezien.. en dat ziet er ook wel erg netjes uit .. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden