Ga naar inhoud

Wörther See 2006


ChromPassat

Aanbevolen berichten

Zitten een hoop mooie auto's bij...

Maar sommige komen in aanmerking voor de hoe mishandel ik mijn auto award...

BMW grill in je golf bouwen... en klussen met purschuim... pfff...

Die gasten moeten ze de toegang tot een VAG auto ontzeggen :)

 

trouwens weinig passats ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja viel mij ook op, maar een leuke programma format: "klussen met purschuim" een weekelijks auto programma een tegenhanger van DGB, ik neem vandaag wel contact op met RTL Nederland. :) :) :)

 

Note: Ik heb geen probleem met de DGB, dit is een programma wat in mijn ogen niets mis mee is, wie er aanmeedoet dat moet ieder voor zich weten en ik heb ook geen aandelen in RTL Nederland. De bovenstaande post is alleen een reactie op de vorige poster, mocht zich iemand zich aangesproken of aangevallen voelen, dit was niet mijn intentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DGB.... pfff... dat paard wat dat programma presenteerd moet ook een VAG- :banned: krijgen :mrgreen:

 

Tuurlijk moet een ieder het voor zich weten.....

Maar als een vriend van mij me zou opgeven was het gelijk een ex vriend en dat mens komt mooi niet in mijn auto :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

DGB.... pfff... dat paard wat dat programma presenteerd moet ook een VAG- :banned: krijgen :mrgreen:

 

Tuurlijk moet een ieder het voor zich weten.....

Maar als een vriend van mij me zou opgeven was het gelijk een ex vriend en dat mens komt mooi niet in mijn auto :blink:

:arrow: Ik had in het begin wel een goede vriendin opgegeven, maar ze doen geen mensen whahahaha

 

Note: Ik heb geen probleem met de DGB, dit is een programma wat in mijn ogen niets mis mee is, wie er aanmeedoet dat moet ieder voor zich weten. De bovenstaande post is alleen een reactie op de vorige poster, mocht zich iemand zich aangesproken of aangevallen voelen, dit was niet mijn intentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden