Ga naar inhoud

Chrome bumperstrips besteld


Dflector

Aanbevolen berichten

Zoals elke dag zit ik standaard even op ebay en marktplaats te surfen naar leuke gadgets om mijn passie wat meer "eigen"te maken.

 

Kom ik op ebay toch even toevallig echte chrome bumperstrips tegen voor mijn passat 3b! :P

Vaak worden van die chrome sierstrips opgeplakt omdat de echte chrome strips zeer zeldzaam zijn en volgens een topic hier worden ze niet eens meer gemaakt :o

Het betreft een setje voor zowel de voor als achterbumper en aangezien ik ook een japanleiste ga aanschaffen zal het resultaat wel mooi zijn.

Heb em dus maar meteen gekocht want zag ook dat het maar de enigste was en er wel meer mensen naar opzoek zijn.

 

De levertijd is +/- 14 dagen(vanuit canada) en ben erg benieuwd naar de kwaliteit.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123

 

Wou gewoon even mijn vreugde delen met jullie :)

 

Gr Jordy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ja het is idd een plaksetje van 2 chrome bumperlijsten maar dan met 3 jaar garantie.

Er zit dus van dat 3m plaktape op aan de achterkant van het materiaal+chrome maar die oem bumperlijsten met chrome zijn er volgens een topic niet meer :(

 

Of zit er helemaal naast en ben ik te snel geweest met bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ja het is idd een plaksetje van 2 chrome bumperlijsten maar dan met 3 jaar garantie.

Er zit dus van dat 3m plaktape op aan de achterkant van het materiaal+chrome maar die oem bumperlijsten met chrome zijn er volgens een topic niet meer :(

 

Of zit er helemaal naast en ben ik te snel geweest met bestellen?

 

origineel is er nooit geweest, simpelweg omdat de 3B in europa nooit chrome op de bumper heeft gehad.

Ik meende wel dat de china passat deze lijst wel als optie had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meende wel dat de china passat deze lijst wel als optie had.

Ja dat klopt had dit hier al gelezen, de bestelnrs zouden bij zowel de dealer als de importeur niet bekend zijn en zul je ze uit china moeten laten komen.

 

viewtopic.php?f=110&t=19154&hilit=china+lijsten

viewtopic.php?f=120&t=26028&hilit=china+lijsten

viewtopic.php?f=110&t=24227&hilit=china+lijsten

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

 

Maargoed ik dacht dus dat het die waren...nu hopen dat de pasvorm/kwaliteit goed genoeg is voor een mooi resultaat :)

In ieder geval een goede alternatief dacht ik zo :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden