Ga naar inhoud

Onderkant van je Passie wassen?


Momus

Aanbevolen berichten

Sietze, jij hebt lef!!!!!!!!!

 

Even naar drachten rijden,daar hebben ze rond de lawei allemaal waterstralen uit de stoep ter decoratie.

En als je daar achter de lawei komt zit een straal van 10 cm dik,en een meter of 3 hoog,daar ben ik voor een paar jaar terug na de winter met een golfje 3 een paar keer overheen gereden.

En op Youtube bij {{Passat weer schoon maken}} Tik dat in en je ziet hoe ik na vast zitten mijn bodum weer

deed blinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

idd, hoorde laatst een verhaal dat iemand de motor had laten draaien in de wasstraat.... bleek dat tijdens het onderkant wassen het water in zijn luchtfilter gespoten was... (of het kan weet ik niet, theoretisch natuurlijk wel).... zijn auto was afgeslagen na het wasprogramma en de motor was blijkbaar kapot.

 

vandaar dat er ook altijd staat [sTOP MOTOR]!

 

Of dit kan weet ik niet, water aanzuigen via het luchtfilter zal de motor geen goed doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan voel je lullig, als de anwb of vw monteur er bij komt. wel eens gehoord van iemand die zijn motor ruimte had afgespoten met een draaiende motor.. komt denk ik op hetzelfde neer. vinden ze gewoon niet fijn.

 

Maar kan me wel vinden in citaat van pedro. Gewoon de wiel kasten en de zicht delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar kan me wel vinden in citaat van pedro. Gewoon de wiel kasten en de zicht delen.

Is ook erg logisch, maar ondanks alle bescherming zal je nooit helemaal gevrijwaard blijven.

 

De omliggende gemeenten van Oldenzaal strooien erg kwistig met zout dus om dat weg te krijgen is zo'n gazonsproeier dan weer een geniale oplossing. Simpel, maar kom er maar eens op 8-)

 

Van mijn kant: erg bedankt voor de tip :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden