Ga naar inhoud

VW Pairing-Adapter


Tristan

Aanbevolen berichten

Het zou normaal in het instructieboekje van je auto moeten staan zie ik nu.

 

Maar aanmelden als volgt:

 

Auto moet stilstaan.

Adapter plaatsen.

 

Telefoon inschakelen, bluetooth inschakelen en zichtbaar zetten.

 

Contact van auto inschakelen

binnen vijf seconden na elkaar de info (linker) en de pechknop (rechter) indrukken om de PA zichtbaar te schakelen.

Er klinkt een signaaltoon uit de luidsprekers van de wagen zodra de PA zichtbaar is.

 

Nu op de telefoon zoeken naar bluetooth apparaten.

Apparaat 'VW UHV' kiezen en verbinding maken.

Wachtwoord invoeren '0000'.

Evt. op de telefoon aangeven dat dit apparaat altijd verbinding mag maken.

 

Klaar, eventueel voor andere toestellen nog een keer herhalen.

 

Mocht je de telefoon ooit willen wissen uit de adapter, contact inschakelen, bluetooth verbinding op de telefoon verbreken.

Daarna de pechknop (rechts) langer dan 10 seconden ingedrukt houden. Signaaltoon via boxen bevestigd het wissen.

Wel even de notitie erbij, je wist dan ALLE toestellen in de adapter, dus de telefoons die je nog wel wilt houden zul je opnieuw aan moeten melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb bovenstaande Pairing Adapter aangeschaft voor mijn Passat uit maart 2006 maar krijg 'm niet zover dat hij zich zichtbaar wil schakelen zodat ik mijn telefoon kan paren. De twee knopjes geprobeerd zoals boven beschreven, maar geen toontje dat hij zichtbaar wordt. Ook telefoontje op "knopjes-stuur" ingedrukt, geen toontje en niet zichtbaar voor bluetooth. Pairing Adapter geprobeerd in andere (1 jr oude) Passat; hier wel toontje en paren lukte prima.

 

Heeft iemand een idee waarom de PA zich niet zichtbaar wil maken voor het koppelen met bluetooth?

 

Dank!

Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Matthijs,

 

Ik heb me wat verder ingelezen en neem aan dat je de FSE-box onder de bijrijdersstoel bedoelt. Is die zo 1-2-3 door een nieuwer, meer recent exemplaar te vervangen. Of moet er dan met VAGcom het eea omgecodeerd worden? En welke FSE zou ik dan moeten zoeken (partnr)?

 

Dank voor je advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden