Ga naar inhoud

Ramen Tinten


Turboman

Aanbevolen berichten

Mannen, be op zoek naar een bedrijf die dit goed doet. Het tinten van de rammen. Heb het nu zelf gedaan, achterramen geen problemen. Alleen met de draairamen wordt het lastiger, waarschijnlijk moet je de ramen los halen en dan folie erover.

 

Maar ik zoek een bedrijf die dit doet, met garantie (ivm bellen enzo).

 

Het staat erg mooi, zo'n 30% verduisterd. (dus niet dat hele donkere).

 

laat het horen als je wat weet.

 

gegroet

HansM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb hier in het verleden ook eens naar gezocht en kwam de site van CFC tegen, ze maken folie in diverse kleuren op maat voor passat sedan en variant. De ramen hoeven er volgens hun niet uit. Ik zag laatst nog een set voor de variant (heb ik zelf) voor 140,- oid bij duw.de

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van D&W zou ik niet kopen als ik jou was DW!

Ik heb namelijk de binnenkant gedaan na een aantal A4-tjes bij elkaar geplakt te hebben zodat ik de binnenkant kon beplakken echter..... vanaf de buitenkant zie je de randen goed waar de ruiten niet beplakt zijn (de buitenste gedeelten van de ruit kom je namelijk niet bij ivm de geleiding van de ruiten).

ALS ze al passend zijn voor de passat Variant (welke ik ook heb) dan zal de ruit er toch uit moeten en dan lijkt het mij weer goedkoper om zelf folie aan te schaffen en ze zelf te beplakken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden