Ga naar inhoud

Passat 3b '98 mistlampen?


DaViDoViTsCh

Aanbevolen berichten

Ik reageer wel heel leuk in dit topic over mistlampen onder in de voorbumper, maar het valt me op dat ik nog geen enkele Passat 3b met mistlampen heb gezien. (model wat ik rij '96-'00)

Ik kan er praktisch niks over vinden (ook hier op het forum niet) ook geen foto's of tuning shops met bumpers, grilles met mistlampen of wat dan ook voor in de originele bumper...

Zoek ik soms verkeerd, is er niks te verkrijgen wat dat betreft of is het gewoon universeel met van de Passat?

iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms wel en soms niet. Als een 3B mistlampen aan de voorzijde heeft, dan zitten ze inderdaad in de koplampunits, gecombineerd met de verstralers.

Als je dus mistlampen in de ondergrilles wilt inbouwen (inderdaad nog nooit gezien op een 3B) zul je ook kabels moeten gaan trekken/verleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff snel gezocht en gevonden :wink:

 

Misschien heb je hier wat aan :angel:

 

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=110&t=25552&hilit=mistlampen+3b

Soms wel en soms niet. Als een 3B mistlampen aan de voorzijde heeft, dan zitten ze inderdaad in de koplampunits, gecombineerd met de verstralers.

Als je dus mistlampen in de ondergrilles wilt inbouwen (inderdaad nog nooit gezien op een 3B) zul je ook kabels moeten gaan trekken/verleggen.

EDIT:

Soms wel en soms niet. Als een 3B mistlampen aan de voorzijde heeft, dan zitten ze inderdaad in de koplampunits, gecombineerd met de verstralers.

Als je dus mistlampen in de ondergrilles wilt inbouwen (inderdaad nog maar 1x eerder gezien op een 3B) zul je ook kabels moeten gaan trekken/verleggen.

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabels leggen is geen probleem, dat vogel ik wel uit...

Hier heb ik wel iets gevonden, maar die zijn niet denderend mooi...

 

Ff snel gezocht en gevonden :wink:

Misschien heb je hier wat aan :angel:

http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=110&t=25552&hilit=mistlampen+3b

Kijk, dat bedoel ik dus, zo wil ik dat ook doen. Ziet er een stuk netter uit vind ik...

Eens goed koekeloeren hoe ie dat gedaan heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabels leggen is geen probleem, dat vogel ik wel uit...

Hier heb ik wel iets gevonden, maar die zijn niet denderend mooi...

 

Dat zijn chinesen mistlampen en passen niet zonder ook de onderste grill aan te passen. De onze is driedelig, de chinese is één delig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Passat heeft de mistlampen in de koplampen, voordeel hiervan is dat ze niet zo opvallen. Ik gebruik ze als dagverlichting en heb nog nooit reacties gehad. Volgens mij zijn de mistlampen geleverd in de koplampen vanaf modeljaar `99 (samen met de blauwe dashboardverlichting).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Kabels leggen is geen probleem, dat vogel ik wel uit...

Hier heb ik wel iets gevonden, maar die zijn niet denderend mooi...

 

Dat zijn chinesen mistlampen en passen niet zonder ook de onderste grill aan te passen. De onze is driedelig, de chinese is één delig.

 

Om precies te zijn is het een tweedelige set. Een linker en een rechter deel.

Ik heb de grill en de lampen ergens in mijn berging liggen. Zelf er nooit aan toegekomen om ze in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden