Ga naar inhoud
  • 0

Automatisch op slot


130pkmuisgrijs

Vraag

Is het mogelijk voor een passat 3BG (2002) om de deuren automatisch op slot te laten gaan als je wegrijdt. Bijvoorbeeld op het moment dat je 30 km per uur rijdt. Kan het in de instructieboekjes niet vinden in iedergeval. Is het wel mogelijk om het bij de dealer te laten doen via de computer??? Is er iemand die dit wel voor elkaar heeft gekregen dan hoor ik dat graag!!

 

Groet Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is via VCD pro in te stellen. Als je het bij de dealer laat doen (als zij het al weten hoe t moet) kost t je geld. Kun je beter even in het VAGcom rubriek zoeken wie bij jouw in de buurt dat kan. Kost je het je hooguit een kop koffie ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is er toevallig iemand in de buurt van Breda die bij mijn 3c de anti-carjacking aan kan zetten?

Mijn dank zou zeer groot zijn...

 

 

Is dat niet in te stellen in de BC, bij mij althans heb wel een BC+

 

Hmm, ik zou niet weten waar ik dat zou moeten doen...

(grunn is wel een beetje ver rijden)

Bij de dealer vragen ze 28 eu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het ook in de boordcomputer gedaan, je komt in het menu door de auto op contact te zetten en dan het knopje ( die op het kopsekant zit) die je naar boven en naar beneden kan drukken 2 a 3 seconde naar beneden in te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

idd :blink: niet erg duidelijk, was moe :(

aan je ruitenwisser hendel zit op het kopse kantje een kantelknop. ( daarmee zet je de boordcomputer op iets anders, actueel verbruik, gemiddeld verbruik, gemiddelde snelheid, enz,enz,enz)

als je dat knopje 2 a 3 sec. naar beneden drukt kom je in een menu en daar kun je het 1 en ander instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden