Ga naar inhoud
  • 0

klapsleutel probleem


V6TDISYNCRO

Vraag

Nu heb ik vorige week 2 klapsleutels via marktplaats gekocht 1 2-knops zgan en 1 nieuwe 3-knops

eergister de baarden slaten slijpen

 

Vandaag naar de dealer om de sleutels te laten inleren komt de monteur terug na bijna een uur en nu blijkt dat er de verkeerde chip inzit en dat ze niet ingeleerd kunnen worden

Nu is mijn vraag wat kan ik hier aan doen (behalve de andere sleutels kopen :? )

 

Er werd mij vertelt bij de dealer dat er 3 verschillende chips zijn en ze wilde wel alle 3 de chips bestellen op mijn kosten en dan 1 voor 1 proberen en dan kan ik als ik dat wilde en voor het inleren betalen en voor de tijd die ze er aan bezig zijn om de chips te wisselen betalen

De dealer moet dat toch zo kunnen zien welke chip ik nodig heb voor mijn auto??? of ben ik nu abuis :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kan die inderdaad zien aan de hand van je comfortmodule. Is namelijk zo dat verschillende generaties verschillende frequenties gebruiken en ik heb ook eens gelezen een ander versleuteling.

 

Heb je vag-com? Dan kun je daarmee de code van je comfortmodule uitlezen. Anders bij iemand langsgaan. Of hier vermelden wat van uitvoering je hebt. het volgende is van belang. aantal electrische ramen(2/4), kleur verlichting(rood/groen), vw-alarm(ja/nee), interieurbewaking(ja/nee)(zie je aan knopje onder aan de stijl naast bestuurderstoel), electrische stoelen(ja/nee). En bouwjaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

uitvoering: 2.5 tdi syncro highline variant

aantal electrische ramen : 4

kleur: verlichtingrood

vw-alarm: ja

mijn vrouw heeft de auto mee maar interieurbewaking weet ik niet kun je dat ook zien aan de binnenverlichting achterin want daar zitten wel sensors in

electrische stoelen: nee

1999

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

1 van mijn sleutels staat er bij dat is

 

De 2 knops is code :1J0 959 753 AG maar die staat onder :Transponder und Sendeeinheiten mit 433,92 MHz

für VW Passat 3B, 3BG, Golf 4, Bora/Jetta, New Beetle

en bij mij staat er 434MHz op

 

 

en van de 3-knops begint de code met 1KO en die staan er helemaal niet op alleen maar 1JO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nu het binnenwerk en chip van mijn oude sleutel overzet in de 2-knops sleutel en na een beetje friemelen werkt ie perfect

Ik heb nu alleen maar een nieuw logo nodig voor op de sleutel want die is helaas gesneuvelt tijdens het omzetten

weet iemand waar ik die kan kopen??

 

En ik heb nu een 3-knops sleutel over ik zal deze met foto's in de te koop rubriek zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden