Ga naar inhoud

Plug motorkapvergrendeling


boeman

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik heb recent LPG laten inbouwen in mijn 'nieuwe' passat, maar de inbouwer heeft de kabel voor het schakelaartje via de plug van de motorkapvergrendeling naar binnen geleid. De plug heeft hij hierbij in eerste instantie niet goed teruggezet, waardoor ik na een regenbui een nat interieur had. Afgelopen weekend al 4 liter water eruit gehaald, na de vloerbekleding los te hebben gehaald (voor zover mogelijk). Gisteren heeft de inbouwer het aangepast, alleen helaas niet met gewenst resultaat. Van de originele plug is het binnenste deel (het dopje) weggesneden en de rest afgekit. De kabeltjes van de lpg schakelaar zitten echter in een open kabelhoesje, dus nu gaat bij een paar cm water alsnog via dat open kabelhoesje het water naar binnen. Vanochtend dus weer een voetenbad, nu ben ik echt :angry: die inbouwer krijgt het zo te horen...

 

Mijn auto staat dus altijd een beetje scheef voor de deur, met de bestuurderskant als laagste punt. Na een flinke regenbui staat aan die kant een paar cm water rondom de plug van de motorkapvergrendeling. Hoort daar nergens een afwatergootje of zo te zitten, maw staat bij elke 3b daar water in dit geval? Overigens is de hele accubak zo vies dat ik vermoed dat de 'beruchte' pluggen er nog in zitten, dus die ga ik er binnenkort ook uithalen, maar daar los ik dit hoekje niet mee op volgens mij. Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto andersom parkeren..

 

:) jij hebt zeker met mijn vriendin gepraat.

 

Maar zonder dollen, alle 3b's hebben daar dus water staan als ze schuin staan en het heeft geregend? Ik heb mijn vorige passat 2 jaar lang zo geparkeerd gehad zonder problemen. Pas sinds de lpg inbouwer aan die plug heeft geknutseld heb ik water in mijn interieur, maar daarbuiten lijkt het mij de goden verzoeken om een plug continue onder water te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar ook wel eens naar zitten kijken. Als je de auto schuin parkeert kan er inderdaad iets water blijven staan, maar 1,5 á 2 cm is wel erg veel. De dichtsbijzijnde afvoerplug zit namelijk onder de remservo. In jouw geval zou ik die plug er zeker helemaal uithalen, dus niet alleen schoonmaken.

Toch heb ik het idee dat dat uiteinde ook ergens een eigen afwatering moet hebben, want water blijft er nooit lang in staan. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden...

En inderdaad terug naar de inbouwer om die doorvoer echt goed te laten afdichten. Hopen dat je comfortmodule het heeft overleefd :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden