Over 2000 km. moet ik mijn D-riem weer laten vernieuwen. (sta nu op 358.000)
Nou heb ik nog steeds die irritante stottering / hapering bij de koude start, alsof hij even niet genoeg brandstof krijgt.
Zou dit aan de brandstofpomp kunnen liggen. Die van de V6 TDI's zijn immers nier de beste.
Klopt het dat ik arbeidsloon uitspaar door dit tegelijk met de D-riem te laten doen. Ik heb begrepen dat voor de brandstofpomp ook het front er af moet. Klopt dit.
Kortom; wat denken jullie. wat is wijsheid.
Als je de auto uitleest tijdens de koude start, komt dan een eventuele versleten brandstofpomp aan het licht.
Vraag
keek
Over 2000 km. moet ik mijn D-riem weer laten vernieuwen. (sta nu op 358.000)
Nou heb ik nog steeds die irritante stottering / hapering bij de koude start, alsof hij even niet genoeg brandstof krijgt.
Zou dit aan de brandstofpomp kunnen liggen. Die van de V6 TDI's zijn immers nier de beste.
Klopt het dat ik arbeidsloon uitspaar door dit tegelijk met de D-riem te laten doen. Ik heb begrepen dat voor de brandstofpomp ook het front er af moet. Klopt dit.
Kortom; wat denken jullie. wat is wijsheid.
Als je de auto uitleest tijdens de koude start, komt dan een eventuele versleten brandstofpomp aan het licht.
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten