Ga naar inhoud
  • 0

Autoradio met Ipod aansluiting


dieseltje

Vraag

Ik ben me aan het orienteren voor een goede autoradio met Ipod aansluiting.

Maar nu weet ik zo langsaam aan niet meer wat ik zal nemen. misschien dat jullie mij wat adviezen kunnen geven.

 

Waar moet je o.a. op letten als je een radio met Ipod aansluiting neemt. Er zit redelijk wat verschil heb ik al gemerkt.

Het moet een 1Din versie zijn en moet ook cd's met mp3 aan kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kijk eens naar de Alpine CDE-104BT. Is een hele goede radio, 1din, MP3, AUX, USB, IPod bediening en als bonus ook een perfect werkende carkit ingebouwd.

Zie hier maar eens: http://www.carmedia.nl/catalog/product_ ... dbluetooth

 

Ik heb zelf de CDE-103BT omdat ik geen IPod heb, maar verder zijn ze eigenlijk hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alpine heb ik idd ook mijn oog op laten vallen. Zijn zeer goed kwa geluid.

Maar wat ik vooral wil weten is de Ipod bediening en weergave in het display.

Ik heb radio's gezien met een klein display met ca 14 segmenten, maar ook met een mooi LCD display.

 

is de Ipod nog steeds zo makkelijk te bedienen via de autoradio?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zelf net de Alpine CDE-104BT aangeschaft. Ik moet zeggen een perfecte Ipod/autoradio. Gebruikersgemak is zeer vriendelijk en makkelijk te bedienen.

 

Ik zal hieronder een fotoreportage plaatsen.

 

Contact aanzetten radio gaat aan.

IMG_5810.jpg

Aansluiten van je Ipod.

IMG_5811.jpg

Ipod maakt contact met alpine.

IMG_5812.jpg

Via Source(aan en uit knop) Ipod opzoeken( Wanneer je de Ipod eerst aansluit en dan het contact aan zet gaat hij direct naar de Ipod)

IMG_5813.jpg

Daarna naar knopje zoeken, onder de volumeknop

IMG_5816.jpg

Via de volumeknop(rond draaien) kan je kiezen hoe je wilt zoeken, Via artist, album, songs etc etc

IMG_5828.jpg

Als je weet hoe je wilt zoeken druk je op de enterknop

IMG_5827.jpg

Je komt dan in de lijst van artiesten die op je Ipod staan. Via de volumeknop kan je door de artiesten heen navigeren. Wanneer je de juiste artiest hebt gekozen druk je op de enterknop. Je komt dat in de map van albums of nummers.(dit ligt eraan hoe je dit op je Ipod hebt gezet) Hierna kan je weer zoeken met de volume knop of direct op de enterknop drukken.

het lijkt heel ingewikkeld maar je hebt het zo onder de knie.

Via de meegeleverde speedkabel worden de nummers zeer snel afgespeeld.

 

kortom een hele goede Ipod autoradio. En een bijkomend voordeel is dat de 104bti parrot heeft ingebouwd.

 

Succes met zoeken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden